اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تشییع پیکر شهدای گمنام در اردستان+ تصاویر و فیلم

مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان اردستان امروز استقبال بی نظیری از کاروان شهدای گمنام انجام دادند.

تشییع پیکر شهدای گمنام در اردستان+ تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان،عطر نفس‌های ملکوتی شهدا، سراسر ایران و همچنین شهرستان اردستان را معطر کرده و به احترام مظلومیتی که داشته‌اند و شرافتی که به مسلمانان جهان داده‌اند باران سیل‌آسای اشک از دیدگان جاری شد.

ای شهدا؛ روزی که می‌رفتید پدران و مادرانتان شما را از زیر قرآن عبور داده‌اند، پشت سرتان آب پاشیده‌اند و بر سر سجاده‌های عشق دعایتان کرده‌اند، اما آیا امروز پدران و مادرانتان زنده هستند تا پس از دهه‌ها انتظار، بازگشتنتان را نظاره‌گر باشند؟

کاروان اهالی بهشت که حامل شهدای گمنام است پس از گذشت چند روز و حضور در شهرهای مختلف استان امروز وارد شهرستان اردستان شده و چشم‌انتظاری مردم این شهرستان برای دیدار و زیارت شهدا به پایان رسید.

ابتدا از ساعتی قبل کاروان شهدا وارد شهر زواره اردستان شده و آیین تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام با استقبال پرشور مردم شهیدپرور زواره از مقابل حوزه بسیج این شهر آغاز شده که تا گلزار شهدای این شهر ادامه خواهد داشت.

عشق به شهدا مردم زواره را به خیابان کشیده است و مردم این دیار شهیدپرور در حالی که اشک بر گونه‌هایشان جاری است همراه با کاروان شهدا رهسپار شده‌اند و شهدا را بدرقه می‌کنند.

 

کاروان شهدا به اردستان رسید؛ مسیر تشییع از میدان امام حسن(ع) به سمت مسجد موسی‌بن‌جعفر شهرک کاوه است،حماسه سازان اردستانی آمده‌اند تا دوباره عهدی با شهدا ببندند و به دشمنان نظام ثابت کنند که پای انقلاب، شهدا و ولایت هستند.

امروز در میدان امام حسن(ع) اردستان صحنه با شکوهی از استقبال از شهدا خلق شده، هر کس با هر سلیقه و اعتقادی که دارد آمده و تشییع شهدای امروز یک تشییع شهدای متفاوت است. 

مردم اردستان می‌گویند:خیلی وقت بود که شهید به شهرمان نیامده بود، دلمان گرفته بود و با دیدن این شهدا اشک بر چشم‌هایمان جاری شده است.

 

در میان جمعیت، افراد از هر سن و قشری آمده‌اند، پیر و جوان، کوچک و بزرگ همه با چشمانی پر از اشک در مراسم تشییع شهدای گمنام حضور دارند تا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

در بین این جمعیت جوانان و نوجوانان هم هستند، جوانانی که برای شهدای گمنام جنگی آمده‌اند و چشمانشان نیز هر لحظه در غم گمنامی حضرت زهرا(س) و شهدا تر می‌شود.

 

هرکسی در این سیل جمعیت برای تشییع شهدا آمده‌اند، به هر طریقی که شده تلاش می‌کنند تا خود را به ماشین حامل شهدا نزدیک کرده و بر تابوت شهدا دستی زده و زیارت کنند؛ عده‌ای از افراد هم با خودکارهایی که در دست دارند بر روی تابوت ها مطالبی می‌نویسند.

پایان پیام/۳۶۴۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول