اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در منزل سهی اعتباری

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با حضور در منزل سهی اعتباری دختر 12 ساله بستکی، ضمن ابراز تسلیت نسبت به وقوع این حادثه، تسلیت جامعه فرهنگی و دانش آموزی را به خانواده اعتباری ابلاغ کرد.

حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در منزل سهی اعتباری

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان امروز با حضور در منزل سهی اعتباری دختر 12 ساله بستکی که چند روز قبل و در جریان تیراندازی جاده‌ای در ایست و بازرسی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و آسمانی شد، ضمن تسلیت به خانواده اعتباری بابت این حادثه تلخ و ناگوار، بروز این حادثه را سبب تألم خانواده آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

وی همچنین تسلیت جامعه دانش آموزی و فرهنگیان استان را نیز به خانواده اعتباری و هم کلاسی‌های سُهی ابلاغ و تأکید کرد: هوشمندی خانواده اعتباری از همان ساعات اولیه حادثه و جلوگیری از موج سواری دشمن و جریان‌های معاند از این حادثه نشانه عمق درک و دلسوزی آنان برای کشور است.

قویدل خاطرنشان کرد: از فرماندهی فراجای کشور انتظار داریم همان طور که تا این لحظه موضوع را دقیقا پیگیری و دنبال کرده‌اند، ابعاد مختلف موضوع را پس از قطعیت و به سرانجام رسیدن تحقیقات به اطلاع عموم رسانده و در صورت بروز قصور، برخورد قاطع با عوامل این حادثه تلخ صورت گیرد.

خانواده اعتباری نیز در این دیدار از سرکشی مستمر مسؤولان در روزهای اخیر قدردانی و خواستار تداوم پیگیری‌ها به منظور روشن شدن علل حادثه و برخورد با مسببان آن شد.

به گزارش فارس، در پی بروز حادثه غم انگیز برای سهی اعتباری تاکنون فرماندار، فرمانده سپاه بستک، دادستان بستک، نماینده رییس کل دادگستری هرمزگان و نیز گروهی به نمایندگی از فرمانده کل فراجا با حضور در منزل اعتباری ضمن دیدار و دلجویی از این خانواده، بر پیگیری ابعاد مختلف موضوع تأکید کرده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول