اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پلیس همراه و همدرد سرمایه‌گذاران معترض در بهمئی است/جمشیدی: اجازه خودنمایی به سودجویان ندهید

فرمانده انتظامی بهمئی در جمع معترضین صندوق سرمایه گذاری این شهرستان گفت: مجموعه پلیس همدرد و همراه شما هستیم.

پلیس همراه و همدرد سرمایه‌گذاران معترض در بهمئی است/جمشیدی: اجازه خودنمایی به سودجویان ندهید

به گزارش خبرگزاری فارس بهمئی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در جمع معترضین صندوق سرمایه گذاری این شهرستان گفت: مجموعه پلیس همدرد و همراه شما هستیم.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: همان طور که مستحضرید مشکلی برای صاحب فرد سرمایه‌گذار پیش آمده و ما می‌دانیم که همشهریان و دوستان و خیلی از بستگان و گاها خانواده های همکاران ما سرمایه گذاری کرده بودند.

وی ادامه داد: آیا با سرو صدا و راه بندان و تعطیلی بانک ها و ادارات کار به جایی می‌رسد همه ما مستحضریم که از قشر ضعیف جامعه هستیم.

سرهنگ جمشیدی با بیان این که نیروی انتظامی از جنس مردم است گفت: ما مخالف تجمعات و تعطیلی ادارات دولتی هستیم این به ضرر خانواده شماست.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی بیان داشت: ما حرف شما را قاطع محکم و رسا به گوش مسئولین استانی و کشوری خواهیم رساند هر چند تجمع شما یک تجمع مسالمت آمیز است ما هم همکاری کردیم.

وی ادامه داد: از بین خودتان نماینده انتخاب کنید و خواسته هایتان را به صورت رسمی بیان کنید چرا که به دنبال سرمایه از دست رفته خود هستید.

این فرمانده نظامی بیان کرد: گاهی تجمعات باعث می‌شود افراد سودجو که در جمع شما نیستید و از شما هم نیستند اقداماتی انجام دهند و برای همه مشکل ایجاد کنند.

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: باید صبر و حوصله داشته باشید هیچ کاری با سر و صدا داد و فریاد و بستن راه و بانک ها و ادارات و تجمعات درست نمی‌شود.

جمشیدی افزود: ما مخالف مطالبه گری نیستیم ما همراه شما هستیم ما با رافت اسلامی و حس انسان دوستانه با رفتار کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس و دستگاه قضا است که هر جایی که ما صلاح دیدیم و قرار بود اقداماتی تحت عنوان اغتشاش بخواهد انجام شود حضور خواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد امنیت مردم پایمال شود.

سرهنگ جمشیدی در پایان افزود: ما در مقابل شما نیستیم و نخواهیم بود ما حامی شما خواهیم بود اما مخالف نا امنی نیز هستیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول