اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پایانه مسافربری باید در شهرستان پیشوا ایجاد شود

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: لازم است پایانه مسافربری و نوسازی حمل و نقل جاده‌ای که به‌عنوان یکی از نیازهای شهرستان پیشوا است ایجاد شود.

پایانه مسافربری باید در شهرستان پیشوا ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری پیشوا اظهار کرد: شهرستان پیشوا یکی از مهم‌ترین مناطق استان تهران است که با تولیدات کشاورزی، توانسته بسیاری از نیازهای غذایی مردم استان تهران را تأمین کند اما با مشکلاتی در حوزه آب کشاورزی مواجه است.

وی گفت: تأمین آب زراعی و انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران یکی از مهم‌ترین مطالبات بخش کشاورزی شهرستان پیشوا است، با توجه به پیشرفت ۹۰ درصدی اجرای فاز دوم طرح انتقال پساب تصفیه شده، انتظار می‌رود هر چه سریعتر این طرح تکمیل شده و بسیاری از نیازهای بخش کشاورزی برطرف شود.

نماینده مردم قرچک، پیشوا و ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفر رئیس جمهور به شهرستان پیشوا موضوعات مهمی از جمله تبدیل قطار حومه‌ای به مترو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات اجرا شد که با دستور رئیس جمهور این مشکل برطرف شد و پس از ۱۶ سال، گره کور حمل و نقل ریلی شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران باز شد و این طرح مهم تعیین تکلیف شد‌‌.

نوش‌آبادی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم پیشوا، بیمارستان پیشوا بود که با حضور رئیس جمهور این مشکل نیز برطرف شد ولی باید در نظر داشت به دولتی که تنها یک سال از استقرار آن می‌گذرد مجال و فرصت داد تا بتواند مطالبات بر زمین مانده و معطل از سال‌های قبل را برآورده کند.

وی گفت: سفر رئیس جمهور به پیشوا، فصل جدید و نقطه تحول عظیمی در دیار ۱۵ خرداد است که توانست بسیاری از گره‌ها را باز کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است پایانه مسافربری و نوسازی حمل و نقل جاده‌ای که به‌عنوان یکی از نیازهای شهرستان پیشوا است ایجاد شود.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول