اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

سالاری:‌نمایش همیشه و در همه حال شریف و انسانی باقی می‌ماند

پیام محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور منتشر شد.

سالاری:‌نمایش همیشه و در همه حال شریف و انسانی باقی می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

«انسان با قصه زنده است و با قصه زندگی می‌کند از حضرت آدم تا پیامبراکرم (ص) همواره قصه‌گویی و روایت‌پردازی یکی از راه‌های راهگشای هدایت بشری بوده است و بعدها تئاتر با بهره‌گیری از دیگر هنرهای زیبا و بر بنیاد ادبیات برای روایت قصه‌های خود ساختار جدیدی را آفرید که برترین و پر مخاطب‌ترین راه برای ارسال پیام شد. بنابراین خانواده شریف تئاتر نقش بسیار ارزشمندی در راهبری انسانی و معنوی جوامع داشته است و این‌گونه است که نمایش همیشه و در همه حال شریف و انسانی باقی می‌ماند.

حال که به یمن تلاش‌های شما و توفیق الهی به سرآغاز بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور رسیده‌ایم این گردهمایی بزرگ را به شما عزیزان این خانواده بزرگ تهنیت گفته و امیدوارم همواره در راه ارتقای معنویات جامعه، توجه به شخصیت‌های تأثیرگذار تاریخ کشور و اسلام و نقد شایسته رویدادهای اجتماعی گام بردارید.»

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در اولین گام اجرایی خود به دبیری علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از هفتم تا دهم دی ماه سال جاری با حضور 17 گروه نمایشی از استان‌های شمال‌غرب، غرب و جنوب‌غرب در استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول