اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ایستگاه فشارشکن پیشوا تا پایان سال افتتاح می‌شود

فرماندار پیشوا با اشاره به توسعه فعالیت‌های کشاورزی در این شهرستان گفت: به منظور توسعه فعالیت‌های کشاورزی طرح اجرای خطر لوله پدافندی گاز به طول ۷۵ کیلومتر و احداث ایستگاه فشارشکن با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است که این طرح مهم تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

ایستگاه فشارشکن پیشوا تا پایان سال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار پیشوا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری پیشوا که با حضور استاندار تهران در سالن همایش‌های شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان پیشوا با داشتن ۱۲ هزار هکتار اراضی کشاورزی و ۲ هزار هکتار اراضی گلخانه‌ای، قطب تولید محصولات کشاورزی استان تهران است و در تأمین اقلام مورد نیاز پایتخت، رتبه نخست استان را در اختیار دارد.

وی گفت: این شهرستان با داشتن ۴۰ اثر تاریخی که برخی از آنان نظیر تپه سفالین و قلعه ایرج، با قدمتی چندهزار ساله، از سابقه عظیم و پرافتخار تاریخی برخوردار است و این آثار نشان از تمدن عظیم پیشوا است.

فرماندار پیشوا افزود: در طول یک سال گذشته، به واسطه تلاش‌های دولت سیزدهم و همراهی مردم، اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌‌های مختلف پیشوا انجام شده که از کاهش نرخ بیکاری، رونق بخشیدن به شهرک صنعتی و فعالیت ۱۲۰ واحد صنعتی و کارگاهی برای استقرار در شهرک صنعتی، گوشه‌ای از اقدامات انجام گرفته طی یک سال گذشته است.

تاجیک‌نوری عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته، تعداد زیادی از واحدهای راکد و نیمه فعال بار دیگر فعالیت خود را آغاز کردند و با تأمین ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار، بسیاری از زیرساخت‌های شهرک صنعتی ایجاد شده است. 

وی افزود: در جریان سفر رئیس جمهور به شهرستان پیشوا که در ۲۸خرداد امسال انجام شد، مصوبات قابل توجهی به تصویب رسید که تمامی این پروژه‌ها و طرح‌ها در حال انجام است.

فرماندار پیشوا گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهای پیشوا احداث بیمارستان بود که با حضور رئیس جمهور، گره ۱۴ ساله احداث این بیمارستان باز شد و احداث آن با سرعت در حال پیگیری و اجرا است.

تاجیک نوری تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی و ورزشی از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان پیشوا بود که همه این مصوبات در حوزه ورزش و آموزش و پرورش در حال اجرا است.

وی با اشاره به درخواست مردم پیشوا در ایجاد مترو برای دسترسی به حمل و نقل ریلی گفت: با دستور رئیس جمهور و مصوبه هیأت دولت، پروژه قطار حومه‌ای پیشوا- تهران به شرکت مترو و قرارگاه سازندگی واگذار شد تا یکی از مهم‌ترین نیازهای این منطقه برآورده شود.

رییس شورای اداری شهرستان پیشوا با اشاره به توسعه فعالیت‌های کشاورزی در شهرستان پیشوا افزود: به منظور توسعه فعالیت‌های کشاورزی، طرح اجرای خطر لوله پدافندی گاز به طول ۷۵ کیلومتر و احداث ایستگاه فشارشکن با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است که این طرح مهم تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

تاجیک نوری از اجرای طرح استقرار پایانه صادرات کشاورزی و دو مرکز سورتینگ محصولات کشاورزی به عنوان دیگر نیاز شهرستان پیشوا یاد کرد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول