اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله نوری همدانی: علما و اندیشمندان مسلمانان را از نقشه‌های دشمنان آگاه کنند

یکی از مراجع تقلید گفت: نقش علماء و اندیشمندان اسلامی در آگاه نمودن مسلمانان جهان نسبت به اوضاع کنونی جهان بسیار مهم است، باید در این ایام مسلمانان را بیدار و از نقشه‌های دشمنان آگاه نماید.

آیت‌الله نوری همدانی: علما و اندیشمندان مسلمانان را از نقشه‌های دشمنان آگاه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی امروز با حضور در دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های صورت گرفته، حج ابراهیمی را فرصت مناسبی برای ارتباط و پیوند میان مسلمانان دانسته و خاطر نشان کرد: اجتماع عظیم مسلمین از سراسر جهان در سرزمین وحی آن هم در زمان معین ویژگی مهم حج است که با ایجاد وحدت و همدلی در این اجتماع بزرگ باید مسائل و مشکلات جهان اسلام مورد بحث و گفتگو قرار گیرد.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه نقش علماء و اندیشمندن مسلمان در رفع نابسامانی‌های امت اسلامی را بسیار برجسته خواند و تصریح کرد: نقش علماء و اندیشمندان اسلامی در آگاه نمودن مسلمانان جهان نسبت به اوضاع کنونی جهان بسیار مهم است، باید در این ایام مسلمانان را بیدار و از نقشه‌های دشمنان آگاه نماید.

وی در پایان رضایت مردم در ایام حج را نشانه مدیریت کارآمد سازمان حج و زیارت دانسته و خاطر نشان کرد: باید تمام سعی خود را در خدمات‌رسانی بکار ببرید تا شرایط مطلوبی در این سفر معنوی برای حجاج ایرانی مهیا شود و این فریضه به احسن وجه صورت گیرد.

پایان پیام/78032

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول