اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمیته امداد استان سمنان امسال چقدر شغل ایجاد کرد؟

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۸۲ درصد از تعهد اشتغال امسال این نهاد، با ایجاد سه هزار و ۵۰۱ فرصت شغلی محقق شد.

کمیته امداد استان سمنان امسال چقدر شغل ایجاد کرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بیان کرد: سه هزار و ۵۰۱ فرصت شغلی با پرداخت ۲۵۳ میلیارد تومان ایجاد شد و ۹۲۰ نفر در کنار مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان سمنان مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های برون‌رفت مددجویان از چرخه حمایتی رسیدن به خودکفایی از طریق اشتغال است، اظهار کرد: بیش از ۸۲ درصد تعهد اشتغال کمیته امداد استان سمنان در سال جاری تحقق یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه مشاغل ایجادشده در قالب طرح‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنعتی، معدنی، شیلات، و صنایع‌دستی، بود، تصریح کرد: با توجه به تحقق شعار سال، نقطه تأکید این نهاد بر ایجاد مشاغل بر پایه مشاغل دانش‌بنیان است.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبارات از منابع تبصره ۱۶ بانکی، تبصره ۱۸، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و هم‌افزایی بانک مهر پرداخت شد، اضافه کرد: ۲۱۶ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی با هدف توسعه طرح‌های اشتغال اجراشده پرداخت شد.

وی به حرفه‌آموزی دو هزار و ۹۴۳ نفر از مددجویان استان در دوره‌های آموزش‌های مقدماتی، مهارتی، پایدارسازی با همکاری اداره کل آموز فنی و حرفه‌ای اشاره و اضافه کرد: ۴۶۶ نفر از مددجویان از طریق دفاتر کاریابی به واحدهای صنعتی و تولدی معرفی و مشغول به کار شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان یادآور شد: کمیته امداد استان سمنان در تمام شاخص‌های اشتغال کشور رتبه نخست را در سال جاری کسب کرده است و اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی جدید نیز به‌منظور پاسخ به نیازها و اشتغال‌زایی بیشتر جذب شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول