اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای پروژه‌های ستاد بازآفرینی در ۸ محله زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از اجرای پروژه‌های ستاد بازآفرینی در ۸ محله زنجان خبر داد و گفت: در این محلات بنا به نیاز پروژه‌هایی اجرا شده است.

اجرای پروژه‌های ستاد بازآفرینی در ۸ محله زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری اهم اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد را در مناطق مختلف استان تشریح کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اهم اهداف ستاد بازآفرینی شامل احیای شهری و توانمندسازی بافت‌های فرسوده، ارتقای حقوق شهروندی و تحقق مدیریت یکپارچه شهری و پیشگیری از بازتولید محلات ناکارآمد شهری و ارتقای ظرفیت نهادی و ارتقای بخش فنی است.

وی با بیان اینکه در ذیل گروه ستاد بازآفرینی شهری ۴ کارگروه داریم، گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در این کارگروه اجرای پروژه‌های بازآفرینی در سطح استان، انجام مطالعات وضعیت سرانه‌های خدماتی موجود در سکونت‌گاه‌ها، طرح بازآفرینی کوی فلسطین، ساماندهی کوی فاطمیه، طرح توسعه اقامتی، خدماتی و گردشگری حاج داداش، تعریف پروژه محرک توسعه برای کوی وحدت از اقداماتی است که توسط این کارگروه‌ها و ستاد بازآفرینی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: اجرای پروژه محور داودقلی- دلجویی، ایجاد نخستین دفتر تسهیل‌گری در استان، طرح بهسازی و نوسازی کوی نجف آباد، تهیه طرح مطالعاتی محله اصغریه زنجان، تخصیص قیر رایگان به شهرداری‌های شهرهای هدف، معرفی متقاضیان استفاده از تسهیلات بافت‌های فرسوده به مسکن از دیگر اقدامات انجام شده در قالب این ستاد است.

وی گفت: در بحث بازآفرینی شهری فقط چهار شهر زنجان مورد هدف قرار دارد که شامل زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار است.

اسماعیلی گفت: پروژه‌هایی که در سکونت‌گاه‌های غیررسمی وجود دارد شامل اسلام آباد،نجف‌آباد، سایان، خاندره، کوی شهدا، گولجیک آباد، کوی فلسطین، حسین‌آباد، شریف آباد و کوی شریعتی است.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول