اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت الله سبحانی: وعده حل مشکلات مردم هنوز محقق نشده است

یکی از مراجع تقلید گفت: مدت‌ها است که به مردم وعده حل مشکلات را می‌دهید، اما این وعده هنوز محقق نشده است و اگر هم محقق شده، کم بوده است.

آیت الله سبحانی: وعده حل مشکلات مردم هنوز محقق نشده است

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله جعفر سبحانی روز گذشته در دیدار محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که در قم برگزار شد، با اشاره به سرنوشت قوم بنی اسرائیل اظهار کرد: بنی اسرائیل به موسی (ع) گفتند قبل از اینکه تو بیایی ما را اذیت کردند، بعد از اینکه تو هم آمدی، ما را اذیت می کنند. موسی (ع) فرمود: به همین زودی، خداوند دشمن شما را نابود می کند و شما را جانشین قرار می دهد اما ببیند چگونه عمل می کنید. بنابراین نعمتی که خداوند به شما می دهد در گرو عمل شماست؛ قال الله الحکیم: «قَالُوا أُوذِینَا مِنْ قَبْلِ أَنْ تَأْتِیَنَا وَمِنْ بَعْدِ مَا جِئْتَنَا ۚ قَالَ عَسَیٰ رَبُّکُمْ أَنْ یُهْلِکَ عَدُوَّکُمْ وَیَسْتَخْلِفَکُمْ فِی الْأَرْضِ فَیَنْظُرَ کَیْفَ تَعْمَلُونَ».

وی اضافه کرد: عین این آیه در حال حاضر منطبق است، مردم می گویند خداوند دشمن ما را نابود و جمهوری اسلامی را مستقر کرد اما «فَیَنْظُرَ کَیْفَ تَعْمَلُونَ».

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: آنچه شما از آن فرمودید تدوین قانون است، ولی از آن مهم تر، عمل به قانون است. باید علاوه بر تدوین ها به دنبال عمل باشید.

وی یادآور شد: الان مدت‌ها است که به مردم وعده حل مشکلات را می دهید، اما این وعده هنوز محقق نشده است و اگر هم محقق شده، کم بوده است. قوه مقننه به دنبال قوه مجریه دنبال کار را بگیرد و این گره ها را بگشاید تا دشمن شاد نباشیم.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول