اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خاکسپاری شهید گمنام در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهیدمنتظری / دانشکد‌های فنی و حرفه‌ای کرمانشاه، لرستان، گرگان و مشهد میزبان شهدای گمنام بودند

همزمان با چهلم شهدای امنیت، حسین زینال زاده و دانیال رضازاده مراسم خاکسپاری یک شهید گمنام در دانشکده فنی و حرفه‌ای منتظری مشهد برگزار شد.

خاکسپاری شهید گمنام در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهیدمنتظری / دانشکد‌های فنی و حرفه‌ای کرمانشاه، لرستان، گرگان و مشهد میزبان شهدای گمنام بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  جلیلی در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام که عصر امروز در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد صورت گرفت، اظهار کرد:  بسیاری از  دانشکد‌های فنی و حرفه‌ای در کشور میزبان شهدای گمنام بودندکه کرمانشاه، لرستان، گرگان و مشهد از جمله آن‌ها هستند.

معاون فرهنگی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور با تجلیل از شهیدان حسین زینال زاده و دانیال رضازاده افزود: یادمان همه شهدا در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

خاتمی نییز در این مراسم  اظهار کرد: شهید گمنامی که امروز در این دانشکده خاکسپاری شد ۲۰ سال سن داشت و در عملیات مقدماتی فکه به شهادت رسید.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی افزود: دانشکده شهید منتظری دو شهید امنیت و ۴۴ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول