اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نرخ بیکاری در حوزه کارگری به ۶ درصد رسیده است/ پرداخت ماهانه ۲۰ هزار میلیارد تومان از تعهدات دولت قبل

نماینده مردم استان زنجان درمجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ۲ هزار کارخانه و کارگاه تولیدی احیاء شده است، گفت: نرخ بیکاری در حوزه کارگری به ۶ درصد رسیده است.

نرخ بیکاری در حوزه کارگری به ۶ درصد رسیده است/ پرداخت ماهانه ۲۰ هزار میلیارد تومان از تعهدات دولت قبل

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ آیت‌ الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان در نشست تبیینی با اساتید دانشگاه پیام نور استان زنجان به تشریح سه تهدید سند امنیت ملی آمریکا پرداخت و اظهار داشت: چین و روسیه به ترتیب نخستین و دومین تهدید برای آمریکا است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری سومین تهدید برای امریکا را دولت‌هایی که مدل حکمرانی جدیدی از دنیا ارائه می‌دهند، عنوان کرد و افزود: در این بخش به صراحت از ایران نام برده نشده است، اما تکرار نام ایران در این بخش نشان می‌دهد که ایران مد نظر است.

وی با بیان اینکه آمریکا برای مقابله با ایران پنج راهبرد در نظر گرفته است، ادامه داد: بی‌سواد سازی کشور‌های محور مقاومت، ایجاد اغتشاش در داخل کشور، اجماع بین‌الملی علیه ایران، دامن زدن به مسائل حقوق بشر و معتبرسازی تهدید نظامی علیه ایران پنج راهبرد آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله دولابی با بیان اینکه در سند امنیت ملی آمریکا آمده است که آمریکا برای حفظ جایگاه خود در جهان ۸ سال بیشتر وقت ندارد، افزود: اگر آمریکا توانست این راهبرد را در طول ۸ سال انجام دهد جایگاهش در جهان ثبت می‌شود و گرنه آمریکا به انزوا کشیده می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری به فعالیت‌های رسانه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: عربستان پول می‌دهد تا ایران اینترنشنال در خصوص حقوق زن در ایران چالش ایجاد کند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ایران را برای همیشه از جلو پای خود بردارند، ادامه داد: دشمنان به دنبال فروپاشی ایران هستند.

آیت‌الله دولابی با بیان اینکه مردم باید بدانند دشمنان هرگز دلسوز مردم نیستند و نخواهند بود، افزود: جمهوری اسلامی در ایجاد عدالت آموزشی بین زن و مرد رتبه اول را دارد و در حال حاضر بی‌سوادی زنان در کشور به حدود ۹۰ درصد رسیده است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعد از انقلاب تعداد پزشکان در کشور به ۱۲ برابر رسیده است، عنوان کرد: نیویورک تایمز انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطفی در حوزه حقوق زن دانسته است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین به معنای بیان حقیقت‌ها و واقعیت‌هاست، اظهار کرد: مسوؤلان باید اقدامات لازم در راستای حل مسایل اقتصادی را بیش از پیش در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و در کنار این موضوعات باید دستاوردها و پیشرفت‌های بعد از انقلاب نیز گفته شود.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ۲ هزار کارخانه و کارگاه تولیدی احیا شده است، گفت: نرخ بیکاری در حوزه کارگری به ۶ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه دولت فعلی ماهانه حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان از تعهدات دولت قبل را پرداخت می‌کند، اظهار داشت: هزینه سازش با آمریکا چند برابر مقاومت است.

آیت الله دولابی با اشاره به خاک خوردن ۱۲ ساله طرح رتبه بندی معلمان تصریح کرد: دولت سیزدهم طرح رتبه‌بندی معلمان را بعد از ۱۲ سال احیا کرد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان با بیان اینکه درآمد کشاورزان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، افزود: پیش‌بینی شده است در سال آینده ۱۱ میلیون تن گندم خریداری و در این محصول استراتژیک کشور به خودکفایی برسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به وظایف دانشگاهیان در جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: تحلیل درست از جریانات سیاسی جهان و جایگاه ایران در این معادله قدرت، بیان نقاط قوت کشور به صورت مستند و بیان منصفانه نقاط ضعف کشور از وظایف دانشگاهیان در جهاد تبیین است.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول