اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت ایجاد سیستم نظارتی هوشمند در مازندران

استاندار مازندران، بر ضرورت ایجاد سیستم نظارتی هوشمند در استان تاکید کرد.

ضرورت ایجاد سیستم نظارتی هوشمند در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سید محمود حسینی‌پور امروز در جلسه شورای استاندارد استان مازندران با عنوان اینکه موضوع استاندارد خیلی مورد توجه نیست، اظهار کرد: جلسات استاندارد سالانه برگزار می شود که نشان از مظلومیت این نهاد است.

وی با اعلام اینکه در همه شئون زندگی مردم استاندارد نقش دارد، افزود: وضعیت نامناسب روکش آسفالت جاده‌های استان سوهان روح مردم شده  و باید استاندارد در همه شئون کاری استان حاکم شود.

استاندار مازندران بیان کرد: نظارت مناسب زمانی اثرگذار است که به مردم گزارش شود؛ چرا که با مطلع شدن مردم کسی جرات نمی‌کند کم‌فروشی کند و موجب رضایت مندی مردم از استاندارد می‌شود.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه استاندارد در استان مازندران باید در حوزه نظارت به‌صورت جدی وارد عمل شود، خاطرنشان کرد؛ هرچند نیروی انسانی استاندارد برای نظارت کافی نباشد که نیازمند همکاری و کمک سایر دستگاه‌ها است.

وی اضافه کرد: مدیران کل صمت و جهاد کشاورزی باید همکاری نزدیکی با مجموعه استاندارد داشته باشند که در سایه همکاری می‌توانیم اعمال قانون و نظارت انجام دهیم.

 استاندار مازندران یادآور شد: استاندارد باید سیستم نظارتی هوشمند ایجاد کند تا در مسیر اجرا شاهد نظارت قوی باشیم.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه به‌دلیل فساد گسترده متاسفانه دستگاه‌های نظارتی اثرگذاری خودشان از دست دادند، تصریح کرد: نظارت  آنجایی اثرگذار است که با دستمال تمیز بتوانیم شیشه را پاک کنیم و فرایند نظارت اگر درست باشد قطعا نظارت‌ها پاسخگو خواهد بود.

وی گفت: مدیران با فعال کردن حراست‌، مانع این پدیده شوم فساد شوند تا شاهد اثرگذاری دستگاه‌های نظارتی باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول