اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بارش نخستین برف زمستانی کوهبنان را سفیدپوش کرد

بارش نخستین برف زمستانی در شهرستان کوهبنان موجی از شادی را در بین مردم به‌ویژه کشاورزان و دامداران ایجاد کرد.

بارش نخستین برف زمستانی کوهبنان را سفیدپوش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، مجید توکلی امروز در حین بازدید از جاده‌های ارتباطی کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بارش نخستین برف زمستانی در شهرستان کوهبنان و بخش طغرالجرد خصوصا در برخی ارتفاعات، چهره زمستانی به کوهبنان بخشید و موجب خوشحالی مردم به‌ویژه کشاورزان و دامداران این شهرستان شد.

فرماندار کوهبنان خاطرنشان کرد: بارش برف در حالی این شهرستان را فرا گرفته است که کاهش نزولات جوی از سال‌های گذشته تاکنون به‌ویژه در فصل پاییز و زمستان موجب نگرانی مسؤولان و مردم خصوصا کشاورزان و دامداران شده بود و خسارات خشکسالی در این شهرستان محسوس بود.

وی در ادامه تصریح کرد: به رانندگانی که قصد سفر در محورهای اصلی و کوهستانی شهرستان را دارند توصیه می‌شود زنجیرچرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و تا حد امکان از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

توکلی ادامه داد: توصیه می‌شود رانندگان قبل از عزم سفر از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن‌ها، سیستم روشنایی و چراغ‌های مه‌شکن مطمئن شوند و با توجه به مه‌گرفتگی و لغزنده بودن مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا بیشترین تسلط را بر خودرو داشته باشند و در شرایط بد آب و هوایی ضمن پرهیز از عجله و شتاب، رانندگی کنند.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول