اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کشف ۳ تُن کود شیمیایی قاچاق در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان، از کشف ۳ تُن کود شیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۳ تُن کود شیمیایی قاچاق در شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سرهنگ مجید یگانه پور، فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اعلام خبر کشف ۳ تُن کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شیروان از نگهداری مقدار زیادی کود شیمیایی قاچاق توسط فردی در حوالی شهر، بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی محل نگهداری این مقدار کود شیمیایی قاچاق شناسایی شد، افزود: در بازرسی از این محل ۳۰۸ کیسه کود شیمیایی به وزن ۳ تن کشف شد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش این مقدار کود شیمیایی یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در همین رابطه یک نفر متهم هم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد، از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. 

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول