اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شکاف بین نسلی در کشور با گسترش بی‌ضابطه فضای مجازی/ برای حل مشکلات کشور بن‌بستی وجود ندارد

مسؤول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به شکاف بین نسلی در کشور با گسترش بی‌ضابطه فضای مجازی از جمله در حوادث اخیر، گفت: کشور وارد یک تغییر فرهنگی و اجتماعی شده‌ و لازم است فضای مجازی بیش‌از پیش مدیریت شود.

شکاف بین نسلی در کشور با گسترش بی‌ضابطه فضای مجازی/ برای حل مشکلات کشور بن‌بستی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، سردار رسول سنایی راد، مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا امروز در یادواره سرداران، امیران و ۳۰۰ شهید شفت در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) مصلی این شهرستان با اشاره به ایستادگی حضرت زهرا سلام الله علیها در برابر دشمن در جهت احقاق حق ولایت، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها بهترین الگو برای ولایتمداری است و شهدا همچون شاگردانی زرنگ این الگوی حسنه را از مادرشان به ارث برده‌اند.

وی ایرانیان را اسوه غیرت دینی دانست و افزود: مردم ایران در مقاطع مختلف با دینداری و ولایتمداری از جمله حماسه نهم دی‌ماه غیرت دینی خود را نشان دادند.

مسؤول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه دسته‌بندی‌های سیاسی در حول ولایت معنا ندارد، گفت: وحدت ملت ایران همیشه نقطه قوت آن‌ها و اوج گردآمدن مردم موحد با سلایق مختلف در حماسه بصیرتی نهم دی‌ماه است.

سنایی راد در بخش دیگری به موضوع اخلاص در مکتب شهدا اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی یکی از شهدای مخلص در جهان اسلام است که هیچگاه در بین انظار ظاهر نشد به گونه‌ای که باید وجود ایشان را در اجتماعات مختلف با صرف وقت و بسیار گشتن، پیدا می‌کردیم.

وی اشاره ای به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین ظلم علیه ملت ایران را در این حوادث، رسانه‌های انگلیس نشین با پول‌های عربستان به مردم تحمیل کردند.

مسؤول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه رها شدن فضای مجازی عاملی در شکل گیری رفتارهای خشونت‌بار است، تصریح کرد: با ورود کرونا به کشور و جایگزینی فضای مجازی در ابعاد مختلف، نهاد خانواده، تعهد جوان و نوجوان به جوامع محیطی، آموزش و تربیت و بسیاری از بخش‌ها تحت تاثیر قرار گرفته است.

سنایی راد با اشاره به اعمال محدودیت‌های شدید فضای مجازی در کشورهای توسعه یافته، گفت: این درحالی است که در داخل کشور هیچگونه مدیریتی بر فضای مجازی نمی‌شود.

وی با اشاره به شکاف بین نسلی در کشور با گسترش بی‌ضابطه فضای مجازی از جمله در حوادث اخیر، خاطرنشان کرد: کشور وارد یک تغییر فرهنگی و اجتماعی شده‌ و لازم است فضای مجازی بیش‌از پیش مدیریت شود.

سنایی راد به نوع خاص تربیت دهه هشتادی‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: دوای چالش‌ها و مسائل مرتبط با دهه هشتادی برگشت به کتب اصیل ایرانی اسلامی است.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور قابل حل است، گفت: با وجود مردمی پر تلاش و با صلابت و دولتی خودم و جهادی همه مشکلات در کشور قابل حل است و هیچ بن‌بستی وجود ندارد.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول