اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تلاش مزدوران داخلی برای جلوگیری از موفقیت‌های دولت/حقیقت انقلاب اسلامی در وجود شهدا متبلور است

استاندار کردستان گفت: هرگاه که این کشور و دولت در آستانه موفقیتی قرار گرفته، طراحان و توطئه‌گران در خارج و مزدوران در داخل دست به کار شدند تا غائله‌ و آشوبی را بیافرینند و مانع از موفقیت شوند و این می‌طلبد که رسانه‌ها این حقایق را منتشر کنند..

تلاش مزدوران داخلی برای جلوگیری از موفقیت‌های دولت/حقیقت انقلاب اسلامی در وجود شهدا متبلور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر هشت شهید گمنام در سنندج با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: شهادت بالاترین مدال افتخار و مدال بندگی است آنگونه که پیامبر اعظم فرمودند برتر از هر نیکی نیکی دیگری است الا شهادت، که بالاتر از آن هیچ بر و نیکی وجود ندارد.

وی افزود: خداوند را شاکر هستیم که این توفیق را به ما عنایت فرمود تا در این روز که روز شهادت حضرت فاطمه زهرا است افتخار حضور در مراسم بزرگداشت تشییع فرزندان این آب و خاک را در سنندج داشته باشیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: خیابان‌های سنندج مملو از خاطرات جان برکفان و بزرگمردان و سلحشورانی است که در تاریخ جمهوری اسلامی برای حراست از کیان این مملکت و تامین امنیت این مردم و سربلندی اسلام عزیز فداکاری ها کردند و جان پاک خود را نصار کردند.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانانی که برای زندگی کردن و بهره بردن از لذت‌های دنیا و اینکه در مسیر رشد و ارتقا در جهت تحصیل قدم بردارند محب‌تر بودند اما به تعبیر قرآن، مردم و آسایش و امنیت جامعه اسلامی را بر خود ترجیح دادند و مردانه پای در مسیری نهادند که مسیر عزت و افتخار حسینی و مسیر مرگ سرخ و شهادت بود و مرگ عزتمندانه را بر زندگی ذلیلانه ترجیح دادند و ستاره‌های درخشان و مشعل‌های درخشان ما شدند.

حقیقت انقلاب اسلامی در وجود شهدا متبلور است

وی اضافه کرد: شهدا حجت‌های بزرگ خداوند بر ما و سند حقانیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، حقیقت انقلاب اسلامی در وجود شهدا متبلور است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: آنهایی که امروز از ابزار رسانه و از توطئه‌ و برنامه‌ریزی‌های امرزوی برای انحراف افکار نسل جوان و نوجوان استفاده می‌کنند و دنبال این هستند که به زعم باطل خود رابطه بین ملت و مردم با حقیقت اسلامی را قطع کنند باید بیایند و ببینند که ملت و مردم ما از پیر و جوان و حتی فرزندان خردسال ما با همه وجود به شهدا عشق می‌ورزند و به مقام شهدا غبطه می‌خورند.

وی اضافه کرد: شهدا پرچم‌های همیشه در اهتزاز ملت ایران هستند و امروز که شهر و استان و کشور ما که به عطر شهدای گمنام متبرک شده است این یک پیام بزرگ برای همه ما است.

استاندار کردستان با بیان اینکه نخستین پیام اینکه رفتار و عملکرد خود را عرضه و به حقیقتی به نام شهید تطبیق دهیم اگر انحراف و کجی وجود دارد آن را اصلاح کنیم.

وی اضافه کرد: اگر پست و مقام و منصب و مال ما را از مسیر شهدا و مسیر واقعی انقلاب دور کرده ورود شهدا فرصتی است تا از این فرصت برای اصلاح خود بهره بگیریم و فرصتی است برای اینکه این اسناد حقانیت را روی دست بگیریم و یک بار دیگر به همه دنیا نشان بدهیم که انقلاب اسلامی ایران در نهایت مظلمومیت مقتدرانه در طول این 43 سال در مقابل همه توطئه‌ها ایستاده است.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: با رهبری امام عظیم‌الشان و رهبر معظم انقلاب کشتی در تلاطم انقلاب اسلامی که همواره مورد طمع و توطئه و طراحی دشمنان بوده تا به امروز در مسیر شهدا و مسیر حقانیت هدایت کرده و از این به بعد هم مردم برای حفظ کیان نظام و پاسداری خون شهدا از همه چیز خود خواهند گذشت.

جهاد تبیین کلیدواژه و کد انقلابیون و دلسوزان نظام است

وی افزود: امروز جهاد تبیین کلیدواژه اصلی و کد همه انقلابیون و دلسوزان انقلاب است این تکلیفی است ولی امر مسلمین برای آحاد مردم مشخص نموده‌اند.

استاندار کردستان تصریح کرد: امروز ابزار رسانه‌های وابسته به جبهه استکبار و صهیونیسم دنبال این هستند که جامعه را از حقایق عالم دور کنند و خواسته‌های خود را با انواع ترفندها به جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان قالب کنند.

وی تصریح کرد: دولتی بر سر کار است و رییس جمهوری منتخب این مردم است که خود را یک سرباز برای رهبری و خادم و نوکر برای ملت ایران می‌داند..

زارعی‌کوشا گفت: هرگاه که این کشور و دولت در آستانه موفقیتی قرار گرفته، طراحان و توطئه‌گران در خارج و مزدوران در داخل دست به کار شدند تا غائله‌ای را بیافرینند و مانع از موفقیت شوند و این می‌طلبد که رسانه‌ها این حقایق را منتشر کنند.

وی یادآوری کرد: از ویژگی‌های مزدوران، القاکردن خود کم‌بینی در بین مردم است که نمونه آن را در شرایط کرونایی و فرمان رهبر به استفاده نکردن از واکسن آمریکایی شاهد بودیم، آنها شعار می‌دادند که ما را چه به ساخت واکسن کرونا، اما امروز به جایی رسیده‌ایم که در آذرماه 13 روز بدون فوتی کرونا سپری شد.

وی اضافه کرد: آن کشوری که مدعی سردمداری دنیا است اکنون نیز روزی 300 تا 400 کشته کرونایی می‌دهد که در هیچ رسانه‌ای منتشر نمی‌شود.

استاندار کردستان با اشاره به حماسه 9 دی سال 88، اظهار داشت: آن روزی که ملت ایران به صحنه آمد و غائله توطئه پیچیده آمریکایی اسرائیلی را برهم پیچید، باید یادآوری و برای نسل جوان بازگو شود.

وی گفت: باید معلوم شود چه کسانی به ابرقدرت‌ها نامه می‌نوشتند و امضا می‌کردند که این کشور را تحریم کنیم و خود را ایرانی می‌پندارند و امروز داعیه‌دار هستند.

شهید سلیمانی نسخه داعش را جمع کرد

وی اضافه کرد: کسانی سر در آخور ابرقدرت‌هایی دارند که داعش را خلق کردند و وحوش داعش را به میان امت‌های اسلام فرستادند که شهید حاج قاسم ما مردانه به میدان رفت و نسخه این وحوش عصر حاضر را در هم پیچید.

زارعی‌کوشا افزود: ما فراموش نکردیم آنهایی را که در منطقه انواع توطئه‌ها را انجام دادند و امروز در تمام عرصه‌های منطقه‌ زمین خوردند و در مقابل انقلاب اسلامی زانو زدند.

استاندار کردستان اضافه کرد: کشور و نظام ایران در اوج اقتدار است، ملت ایران ملت بصیری است و فراموش نمی‌کنند که دشمنان میلیاردها دلار در کشور عراق، افغانستان و سایر نقاط هزینه کردند تا جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کنند و امروز با تمام تلاش‌ها شکست خوردند و عرصه را به انقلاب اسلامی واگذار کردند.

وی اضافه کرد: ملت ایران این حقایق را از ذهن دور نمی‌دارد و فراموش نمی‌کند و امروز پیام شهدا به تک تک ما این است که بصیرت داشته باشیم و خدایی ناکرده مرعوب و مغرور به طراحی دشمنان نشویم.

زارعی‌کوشا افزود: مسئولان و دست اندرکاران باید بدانید ما مدیون شهدا هستیم و خداوند نیاورد روزی که در جایگاه مسئولیت به خون شهدا خیانت کنیم، وظیفه ما خدمت، کارآمدی و ایجاد رضایت در مردم است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول