اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تشییع 14 لاله زهرایی در ساری|بدرقه ستاره‌های زمینی برشانه‌های عرش/ ما با صلابت‌تر از همیشه ایستاده‏‌ایم

ای لاله‌های غلطیده‌ میان سرب‌های سرد و سنگین؛ اینک بنگرید این جماعت را که چگونه شما ستاره‌های زمینی را بر روی شانه‌های خود تا عرش خدا بدرقه می‌کنند.

تشییع 14 لاله زهرایی در ساری|بدرقه ستاره‌های زمینی برشانه‌های عرش/  ما با صلابت‌تر از همیشه ایستاده‏‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امروز یک ایران گرد شمع حقیقت شهدا جمع شدند تا پیمان دوباره خود را با شهدا با نجوای «سلام بر شهیدان» پررنگ‌تر از گذشته ببندد.

 

امروز دوباره سلام بر شهدا می‌دهیم، آنهایی که سربلندان تاریخ هستند، بر آنهایی که سرخی خون‌ شان با عطر فاطمی ایران را مست خود کرده است.

دقایق پیش مراسم سلام بر شهیدان، سلام بر سربلندان تاریخ، سلام بر قدم‌های‌شان. سلام بر سرخی خون‌تان و سلام به عطر فاطمی‌تان که یک ایران را مست خود کرده است.

 

امروز مردم استان مازندران در شهرستان ساری، پیکر مطهر ۱۴ آلاله گمنام دوران دفاع مقدس را در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با سومین سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج «قاسم سلیمانی» بدرقه و تشییع می‌کند.

و روز موعود فرا رسید، مردم در تشییع سلاله‌های زهرا (س) با حضور خود اعلام کردند که همچنان پای شهدا و این انقلاب ایستاده‌اند.

 

خوش آمدید فرزندان پاک پیامبر؛ خوش آمدید ای سلاله‌های زهرا (س) و ای کسانی که شهادت را از مولای‌تان حسین‌بن‌علی (ع) وام گرفته‌اید.

چه به موقع آمدید! در این آشفته بازار که دل های مردم در دوراهی خیر و شر، حیران مانده و فضای شهر و کوچه لبریز غربت جوان‌‏های راه گم کرده شده است. چه به موقع رجعت کرده‌اید! در این جهان تاریک که جنگ‌ رسانه‌ای، زنان و مردان ما را به بازی گرفته و آدم‌ها درگیر روزمرگی های خودشان شده‌اند.

در هُرم سنگین روزهای پر از تردید و دوگانگی؛ در هیاهوی شعار‌هایی که با نام زن، عده‌ای آزادی را به اسم برهنگی تفسیر می‌کنند؛ شما دلگرمی هستید و چه خوب است که هرازگاهی با آمدن‌تان تلنگری می‌زنید بر دل‌های خسته‌مان!

ای لاله‌های غلطیده‌ میان سرب‌های سرد و سنگین؛ اینک بنگرید این جماعت را که چگونه شما ستاره‌های زمینی را بر روی شانه‌های خود تا عرش خدا بدرقه می‌کنند.

آمده‌ایم تا بگوییم، اگر امروز در هوای پاکیزه امنیت و استقلال نفس می‏‌کشیم، اگر ایستاده‌‏ایم تا خیابان‏‌های شهر را گام‌‏های نامردمی و بی‌بند و باری آلوده نکند، برای این است که بزرگی شما را دریافته‌ایم.

شما که به آموختید راه خویش را بشناسیم تا تابلوهای منحرف کنار جاده فریب‌مان ندهد. آمده‌ایم با صدای بلند فریاد برآوریم، هنوز آرمان‌های‌تان را فراموش نکرده‌ایم و برای زنده نگهداشتن این آرمان‌ها، آرمان‌ها داده‌ایم و محکم‌تر از قبل پای باورهایمان ایستاده‌ایم.

ما در کوران تحریم و تهدید سربلند خواهیم ایستاد و سرافرازی‏ میهن را به ثانیه‏‌های پرفروغ ظهور، پیوند خواهیم زد.

ما به گرگ‌صفتان و روباهان زمانه خواهیم آموخت که بیشه شیران هیچ‏وقت خالی نمی‌‏ماند و توفان‏‌های سهمگین توطئه، گام‏‌هایمان را سست نخواهد کرد.

ای شاهدان پرآوازه! ما با صلابت‌تر از همیشه ایستاده‏‌ایم و مسیر ‌شکوه‌مندتان را گام بر می‌داریم. آری! امروز همه و همه، از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ، گرد شمع حقیقت شما جمع شده‌ایم تا یادآوری کنیم هنوز هم می‌‌شود زیر پرچم حسین(ع) دل‌‌ها را به هم نزدیک کرد و رسم مردان بی‌ادعا را پیش گرفت.

 

 

پایان پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول