اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شبی با شهداء در دهدشت+ فیلم

مراسم شبی با شهداء به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و با حضور یک شهید گمنام در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

شبی با شهداء در دهدشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مراسم شبی با شهداء به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) با حضور شهید گمنام در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

امشب شهرمان حال و هوای دیگری داشت، بوی شهید نفس تازه به جان‌های بی‌رمق‌مان بخشید.

مگر ما می‌توانیم آن‌ها را بشناسیم و حقشان را با قلم ادا کنیم، باید در دل خاکریزها رفت و برایشان نوشت.

شهید چشم تفحص تاریخ است و یادمان نرود اگر می‌خواهیم بیدار بمانیم باید در مکتب شهداء قرار بگیریم، آن‌ها در تمام لحظات زندگی حضور دارند و سایبان این انقلاب و نظام هستند.

دکلمه‌ای زیبا محضر این شهید والامقام قرائت شد که تک‌تک کلمات آن نشان از بصیرت و با عشق به شهداء و ارادت به بانو بی‌بی فاطمة زهرا(س) را می‌رساند.

آن‌جا که می‌گفت آیا خبر از قبر بی‌نشان مادر داری، روضه‌ای بود به اندازه هزار کربلا و قطعاً وصف چنین لحظه‌هایی را نمی‌شود با قلم ادا کرد.

و اما مجری این مراسم بار دیگر دل‌ها را روانه جنگ، جبهه، چشم‌انتظاری کرد، از شهید نصرالله خاکسار گفت از نحوه خبر پیدا شدن شهید به خانواده‌ش،  او از  سردار دیگری سخن به زبان آورد شهید مفقود‌الاثری که سال‌هاست خانواده‌اش چشم انتظار پلاکی از این شهید بزرگوار هستند سردار شهید سید مسعود نیک‌محمدی، شهیدی که به قول همرزمانش خواسته‌اش از خدا این بود همانند مادرش زهرا گمنام بماند و او چقدر برای خدا عزیز بود که بعد از ۳۵ سال هنوز گمنام، و تنها زائر او مادرش فاطمه‌ زهراست.

امام جمعه دهدشت هم در این مراسم به چرایی مکتب حاج قاسم پرداخت و با تشریح جهاد تبیین حضرت فاطمه زهرا(س) گفت که همه ما باید همانند این صدیقه اطهر ولایتمدار باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول