اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استقبال پزشکان گیلانی از ویزیت مددجویان آسایشگاه معلولین رشت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به استقبال پزشکان از امور خیرخواهانه و نیکوکارانه گفت: ویزیت معلولین و سالمندان در آسایشگاه توسط پزشکان متخصص و ارائه خدمات درمانی در دستور برنامه‌های علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

استقبال پزشکان گیلانی از ویزیت مددجویان آسایشگاه معلولین رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حیدرعلی بالو امروز در نشست مشترک با مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با تقدیر از اقدامات سلامت‌محور آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت اظهار کرد: ارائه خدمات به جمعیت ۴۶۰ نفری با در نظر گرفتن شرایط کنونی طاقت‌فرسا و قابل‌تحسین است. 

وی بر ضرورت همکاری همه‌جانبه با تشکل‌های مردم‌نهاد در حوزه سلامت تأکید کرد و افزود: آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت وظایف سنگین دیگر سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی را بر دوش می‌کشد و مستحق توجه و مساعدت است. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی این دستگاه خدمات رسان به همه قشرها ازجمله جامعه سالمندی و معلولان خبر داد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده هرگونه همکاری با آسایشگاه معلولین است. 

بالو با اشاره به استقبال پزشکان از امور خیرخواهانه و نیکوکارانه بیان کرد: ویزیت معلولین و سالمندان در آسایشگاه توسط پزشکان متخصص و ارائه خدمات درمانی در دستور برنامه‌های علوم پزشکی قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه کمک به آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت، کمک به نظام سلامت استان است، افزود: آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت موسسه‌ای مردم‌نهاد است و در جهت خدمات اجتماعی سلامت‌محور حرکت می‌کند و کمک به آن در راستای کاهش بار بیماری در مراکز بیمارستانی است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول