اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها با آموزش وپرورش

امام جمعه دهدشت با بیان این که بسیاری از هجمه‌ها به سمت آموزش وپرورش است گفت: این همه هجمه خوب نیست، در حال حاضر آموزش وپرورش کشتی به گِل نشسته است و مسئولان باید مدیر جدید را کمک کنند که کارها درست پیش برود.

ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها با آموزش وپرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع دهه بصیرت و مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: ما باید دنبال این باشیم که چرا حاج قاسم مکتب شد.

امام جمعه دهدشت از معنویت‌گرایی، متشرع بودن، ولایتمداری و فراجناحی بودن به عنوان نکته‌هایی که از حاج قاسم یک مکتب ساخت نام برد و تصریح کرد: این شهید بزرگوار تربیت شده قرآن و نسبت به مسئله ولایت اهتمام جدی داشت.

وی با بیان این که حاج قاسم چپ و راست برایش معنایی نداشت گفت: باید تلاش کنیم در این مکتب قرار بگیریم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود با بیان این که بسیاری از هجمه‌ها به سمت آموزش وپرورش است بیان کرد: این همه هجمه خوب نیست، در حال حاضر آموزش وپرورش کشتی به گِل نشسته است و مسئولان باید مدیر جدید را کمک کنند که کارها درست پیش برود.

عبدالکریم عبودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز در این نشست متبرک شدن این شهرستان به وجود دو شهید گمنام را یادآور شد و بیان کرد: شهداء نعمت‌های خوبی برای جامعه ما هستند و در ناآرامی می‌رسند و فضا را معنوی می‌کنند.

وی ۹ دی را روز عزت و استقلال و بصیرت مردم ولایی ایران اسلامی عنوان و تصریح کرد: مردم در این روز فارغ از هر گونه گرایش سیاسی از نظام خود دفاع کردند.

عبودی با بیان این که باید مکتب شهید سلیمانی را پاس بداریم گفت: باید در این راستا میدان را به نوجوانان بسپاریم و کارها تخصصی پیش رود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول