اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

معلمان عشایر برای آشنایی با یادگیری و یاددهی شناختی آموزش دیدند

نخستین دوره فرایند یادگیری – یاددهی دانش آموزان، برای معلمان عشایر، برای اولین بار در سطح کشور در قالب یک برنامه منسجم برگزار شد.

معلمان عشایر برای آشنایی با یادگیری و یاددهی شناختی آموزش دیدند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نخستین دوره فرایند یادگیری – یاددهی دانش آموزان، برای معلمان عشایر، برای اولین بار در سطح کشور در قالب یک برنامه منسجم  برگزار شد.

در این دوره که با همکاری ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی، معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد، معلمان کلاس های چند پایه و راهبران آموزشی و تربیتی عشایر استان اصفهان طی دو روز با یادگیری – یاددهی شناختی به صورت نظری و عملی آشنا شدند.

در این دوره آموزشی 16 ساعته بیش از 160 تن از معلمان کلاس های چند پایه عشایری شرکت داشتند.

در این دوره، موضوعات مهم و موثر و کاربردی از جمله مشکلات هیجانی، رفتاری و راهبردهای اولیه کنترل آنها و همچنین شاخص های تدریس پویا توسط مدرسان و اساتید آموزش داده شد.

عوامل دخیل در یادگیری، راهبردهای کنترل هیجانی– رفتاری، راهبردهای توانبخشی کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی شناسی و اختلال یادگیری از دیگر مواردی بود که معلمان با آن آشنا شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول