اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در شهرکرد به رسم هرساله روز ۸ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی، دهه بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت گفت: حضرت زهرا(س) در بصیرت‌دهی به جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرد و توانست در فرصتی کوتاه کاری انجام دهد که امروز پس از یک‌هزار و چند صد سال آثار آن را می‌بینید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: این کارها برای زنده‌ نگهداشتن اسلام انجام شد تا به عنوان الگوی ما در جامعه باشند که نگذاریم باطل چهره حق به خود بگیرد.   

 وی با بیان اینکه ۹ دی باید زنده بماند تا فتنه دشمن محقق نشود، ادامه داد: در ۹ دی اسرار بسیاری نهفته است که نباید از آن غافل شد لذا بیان مفاهیم اقناعی و رفع شر و شبهه مهمتر از نحوه برگزاری جلسات است.  

موسی انصاری در ادامه این جلسه بیان داشت: این ایام با دهه فاطمیه مصادف شده است و می‌توان جلسات تبیین‌گری این حماسه را در این مجالس مذهبی برپا داشت لذا یک برنامه منسجم در مرکز استان و برنامه‌های دیگر در ادارات و شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در هر فتنه‌ای راهی جز توسل به ائمه(ع) نداریم.

وی در پایان گفت: سال ۸۸ مردم شهرکرد برای بزرگداشت حماسه ۹ دی یک روز زودتر به خیابان آمدند لذا امسال نیز مراسم ۹ دی در شهرکرد روز ۸ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی سردار ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول