اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف ۴٧ تلفن همراه سرقتی توسط مرزبانان در تایباد

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: تعداد ۴٧ تلفن همراه سرقتی توسط مرزبانان در مرز دوغارون تایباد کشف شد.

کشف ۴٧ تلفن همراه سرقتی توسط مرزبانان در تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، سرهنگ محمود پارسافر اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی پایش و بررسی خودروها و مسافران عبوری موفق به کشف ۴٧ دستگاه تلفن همراه سرقتی شدند که در حال انتقال به آنسوی مرز بودند.

وی افزود: مرزبانان مستقر در مرکز کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور، واقع در محور تایباد-پایانه مرزی دوغارون، به دنبال ایست و بازرسی های مداوم، توانستند این تعداد تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط کنند. 

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این تعداد تلفن همراه کشف‌شده را معادل ۲۳۵ میلیون تومان برآورد کرده اند که در وسایل مسافران جاساز شده بود. 

سرهنگ پارسافر تاکید کرد: مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت‌طلب برخورد خواهند کرد و اجازه خروج اقلام غیرمجاز را از کشور به قاچاقچیان نخواهند داد. 

گذرگاه مرزی و رسمی دوغارون تایباد در شرق خراسان رضوی به عنوان یکی از پرترددترین معبرهای مرزی کشور به شمار می آید و در فاصله ۱۲۰ کیلومتر شهر هرات افغانستان قرار دارد. 

جمهوری اسلامی ایران ۹۴۵ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که در این راستا سه پایانه مرزی دوغارون خراسان رضوی، ماهیرود خراسان جنوبی و میلک سیستان و بلوچستان واقع شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول