اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نقره داغ شدن متخلفان اقتصادی در قزوین

تعزیرات حکومتی قزوین در ۹ ماهه نخست سال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش ۱۰۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

نقره داغ شدن متخلفان اقتصادی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در تشریح عملکرد این مجموعه در ۹ ماهه نخست سال جاری گفت: رسیدگی به ۸ هزار و ۱۳۷ فقره پرونده کالا و خدمات، ۱ هزار و ۱۶۵ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز، ۳۸۱ فقره پرونده بهداشت دارو و درمان انجام شد.

وی گفت: سال جاری جمعا به ۹ هزار و ۶۸۳ فقره پرونده اقتصادی رسیدگی شده و متخلفان به پرداخت بیش از یکهزار میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: بیشترین تخلفات صنفی ثبت شده در این مدت به ترتیب مربوط به «عدم درج قیمت»، «گرانفروشی و کم فروشی»، «عدم صدور فاکتور» و «عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی» می باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه اقدامات این مرجع جنبه بازدارندگی دارد، خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی حامی کسبه منصف و قانونمدار بوده و اقداماتش در مقابله با فرصت طلبانی است که از وضعیت بازار سوء استفاده و حقوق مردم را ضایع می‌کنند.

وی همیاری مردم، همراهی دستگاه های نظارتی به ویژه اتاق اصناف در سلامت اقتصاد، ثبات بازار و کاهش میزان تخلفات اقتصادی را اثرگذار برشمرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی جامعه با متخلفان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه برخورد قاطع می شود، از شهروندان خواست؛ در صورت هرگونه مشاهده تخلف، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ گزارش کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول