اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

صدور کیفرخواست محاربه برای سارقان مسلح طلافروشی در شوشتر

دادستان عمومی و انقلاب شوشتر از صدور کیفرخواست محاربه برای سارقان مسلح طلافروشی در شوشتر خبر داد.

صدور کیفرخواست محاربه برای سارقان مسلح طلافروشی در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد مهدی امیری دادستان عمومی و انقلاب شوشتر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو ماه پیش یک فقره سرقت مسلحانه از یکی از طلافروشی‌های این شهرستان صورت گرفت که موضوع در دستور کار قضایی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان این پرونده با صدور دستورات قضایی و تدابیر مأموران نیروی انتظامی شهرستان شوشتر، در کمتر از یک ساعت از وقوع جرم، شناسایی و دستگیر شدند و از محل مخفیگاه آنان، یک کیلو و ۱۰۰ گرم طلای مسروقه، اسلحه جنگی و اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شوشتر استفاده سارقان از سلاح گرم، تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را از اقدامات مجرمانه این متهمان در این سرقت دانست و گفت: برای چهار متهم اصلی این پرونده قرار نهایی به اتهام محاربه صادر و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

وی ادامه داد: این دادستانی با هرگونه ناامنی قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد افرادی با برهم زدن نظم عمومی و استفاده از خشونت، آسایش و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول