اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

جزئیات ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد جزئیات ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی و کاردانی این دانشگاه را تشریح کرد.

جزئیات ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد

معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس از مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد تا دهم دی ماه خبر داد و گفت: داوطلبان ثبت‌نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه دهم دی ماه مهلت دارند که برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با تشریح نحوه ثبت نام اظهار داشت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org  ثبت نام خود را انجام دهند، البته داوطلبان برای ثبت نام ابتدا باید دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کرده و پس از مطالعه کامل این دفترچه در صورت تمایل و داشتن شرایط، کارت اعتباری را تهیه و فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل کنند.

طباطبایی ادامه داد: در این رشته‌ها به میزان نیاز واحدهای دانشگاه آزاد و براساس ظرفیتی که در مهرماه تکمیل نشد، دانشجو پذیرش می‌شود بنابراین ظرفیت پذیرش در واحدها و رشته‌های مختلف متفاوت است.

به گفته وی، ثبت نام برای پذیرش در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته نیز به زودی آغاز و اخبار آن اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، دفترچه راهنمای ثبت نام برای کارشناسی پیوسته از اینجا و دفترچه راهنمای ثبت نام برای دوره های کاردانی ناپیوسته از اینجا قابل دریافت است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول