اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سند مالکیت بهبودستان نمازی شیراز اخذ شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز، از اخذ سند مالکیت بهبودستان نمازی موقوفه مرحوم محمد نمازی در شیراز خبر داد.

سند مالکیت بهبودستان نمازی شیراز اخذ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  محمدحسن شریف با بیان این مطلب اظهار داشت: بهبودستان نمازی به پلاک ثبتی 58 در خیابان قاآنی شیراز واقع شده است و این مرکز درمانی توسط مرحوم محمدحسین نمازی شیرازی که فرد نیکوکاری بوده، در سال 1304 خورشیدی تاسیس شده است. 

وی افزود: با پیگیری های اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز و همکاری مجدانه کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک شیراز سند مالکیت این موقوفه به مساحت 2055 مترمربع صادر و اخذ شده است.  

رئیس موقوفات دارو و درمان اوقاف فارس با بیان اینکه بهبودستان نمازی، از قدیمی ترین مراکز درمانی نوین در شیراز بوده است و بخشی از محوطه آن طی سالیان گذشته تخریب و به پارکینگ تبدیل شده بود؛ اظهار کرد: هم اکنون این بخش به مساحت هزار و 155 مترمربع نیز به مساحت بهبودستان اضافه شده است.  

شریف ارزش این رقبه موقوفه را قریب یک‌هزار میلیارد ریال دانست و تاکید کرد: اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز در نظر دارد به منظور احیاء و ایجاد پشتوانه مالی جهت بهبودستان نمازی نسبت به اجرای پروژه سرمایه گذاری در قطعه زمین یاد شده اقدام کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول