اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص ۲۱۰ میلیارد اعتبار حق آلایندگی به شهرداری دوگنبدان/ تعریف پروژه های مشترک با شرکت نفت

شهردار دوگنبدان گفت: از حق آلایندگی سال ۹۳ افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرداری این شهرستان اختصاص یافته است.

اختصاص ۲۱۰ میلیارد اعتبار حق آلایندگی به شهرداری دوگنبدان/ تعریف پروژه های مشترک با شرکت نفت

رضا قشقایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بیش از 510 میلیارد ریال حق آلایندگی از سال ۹۳ به دوگنبدان اختصاص پیدا کرد.

وی بیان کرد: از این میزان حق آلایندگی 210 میلیارد ریال آن به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافت که سرفصل هزینه شدن این اعتبارات مشخص است.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: این میزان اعتبار برای توسعه فضای سبز  و توسعه حمل و نقل استفاده خواهد شد و در همین راستا نیز اقداماتی اعم از خرید وسیله نقلیه و حوزه حمل و نقل اتوبوسرانی برای مجموعه شهرداری انجام شده است.

قشقایی عنوان کرد: شهرداری از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به دلیل اینکه شهرداری دوگنبدان پروژه نداشت اعتباراتی نیز دریافت نکرده است.

وی با اشاره به تعامل خوب شرکت نفت با شهرداری دوگنبدان، گفت: شرکت نفت در حوزه لجستیک و مواقع بحران با شهرداری دوگنبدان همکاری لازم را داشته است.

شهردار دوگنبدان اظهار کرد: پروژه های مشترکی را برای دوگنبدان تعریف کردیم که با مشارکت شرکت نفت انجام می‌شود که توسعه فضای سبز، اصلاح هندسی و اصلاح و بازگشایی معابر جزو این پروژه ها به شمار می‌آیند.

 قشقایی اضافه کرد: حدود ۳ پروژه کلان از سنوات گذشته جا مانده اند و باید تعیین تکلیف شوند.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: این پروژه ها اعم از پروژه دریاچه مصنوعی، پارک سادات، کانال های سطحی شهر به طول ۳۵ کیلومتر که باید کار شود  با هزینه ای افزون بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هستند. پروژه ورودی ها را به شرکت نفت معرفی کرده‌ایم و تمام اینها در حوزه مسئولیت اجتماعی این شرکت بوده و پیگیر آن هستیم.

قشقایی بیان کرد: مسئولیت این پروژه ها باید در وزارتخانه توسط وزیر نفت و کارگروه مشخص تعیین تکلیف شود، در حوزه معاونت عمرانی وزارت نفت از حوزه اعتبارات محرومیت‌زدایی و اعتبارات، این پروژه ها تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: مقدمات و پیگیری های اولیه توسط ما در شهرستان انجام شد و در وزارتخانه نیز توسط استاندار و نماینده مردم گچساران و حوزه معاونت عمرانی انجام و تخصیص هایی نیز به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول