اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزئیات مراسم تشییع و تدفین 5 شهید گمنام در هرمزگان

مسؤول امور شهدای گمنام هرمزگان اظهار کرد: در ایام فاطمیه استان هرمزگان میزان ۵ شهید گمنام است که در شهرستان‌های مختلف هرمزگان خاکسپاری می‌شوند.

جزئیات مراسم تشییع و تدفین 5 شهید گمنام در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیرحسین ذاکری مسئول امور شهدای گمنام هرمزگان امروز در خصوص تشییع چند شهید گمنام در هرمزگان، اظهار کرد: در ایام فاطمیه استان هرمزگان میزان ۵ شهید گمنام است که در شهرستان‌های مختلف هرمزگان خاکسپاری می‌شوند.

مسئول امور شهدای گمنام هرمزگان بیان کرد:مراسم استقبال از پنج شهید گمنام ساعت 8 صبح روز یکشنبه 4 دی ماه سال جاری در فرودگاه قشم باحضور مسئولان و مردم برگزار می شود و سپس از جزیره قشم تا بندرعباس تشییع دریایی توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه و بسیج دریایی صورت می گیرد.

ذاکری ادامه داد: در ساعت 13:30 استقبال توسط مسئولان و مردم شهید پرور بندرعباس در اسکله شهید حقانی بندرعباس صورت می گیرد.

وی افزود: آیین تشییع  پیکر مطهر این 5 شهیدگمنام همزمان با سراسر کشور روز سه شنبه 6 دی ماه سال جاری ساعت 9:30صبح از میدان امام خمینی(ره)،پارک شهید دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس بر روی شانه‌های ملت شهید پرور،یادگاران هشت سال دفاع مقدس و همرزمان این شهدا برگزار می‌ شود.

مسئول امور شهدای گمنام هرمزگان اضافه کرد:شهدای گمنام در عملیات های بدر و تک دشمن در سال ۶۷ به شهادت رسیده اند و از مناطق عملیاتی شرق دجله و شلمچه تفحص شده اند.

ذاکری در خصوص  تدفین این شهیدان، گفت: شهدای گمنام در نقاط شهرک پیامبراعظم(ص)، شهر درگهان قشم، شهرک شهید توحیدی جاسک، حسینیه  امام رضا(ع) کردر رضوی میناب در ایام دهه مقاومت تشییع و تدفین خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون 196شهید گمنام دفاع مقدس در 74 نقطه یادمانی هرمزگان تدفین شده اند که با حضور پیکر های مطهر 5 شهید گمنام در دی ماه سال جاری، مجموع شهدای گمنام تدفین شده در استان به 201 شهید گمنام در 79 نقطه در هرمزگان می رسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول