اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

متلاشی شدن باند قاچاق پرندگان مهاجر درجویبار

ماموران یگان حفاظت محیط زیست جویبار در عملیات مشترک با مامورین نیروی انتظامی این شهرستان، یک باند قاچاق پرندگان مهاجر را شناسایی و دستگیر کردند.

متلاشی شدن باند قاچاق پرندگان مهاجر درجویبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، ناصر کیایی رئیس اداره حفاظت محیط زیست جویبار از شناسایی و متلاشی شدن یک باند قاچاق پرندگان مهاجر در این شهرستان خبرداد.

وی افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست جویبار حین گشت و کنترل مشترک با مامورین نیروی انتظامی این شهرستان، یک خودرو مشکوک را با داشتن حکم قضایی متوقف کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست جویبار گفت: پس از بازرسی خودرو یک بال قو، ۱۹ قطعه فلامینگو، ۶قطعه آنقوت، چهار قطعه تنجه و چهار قطعه اردک که همگی زنده بودند، کشف وضبط و خودرو متخلف نیز توقیف شد.

کیایی افزود: ماموران باداشتن حکم قضایی منزل متخلف را نیز بازرسی و لاشه یک قطعه تنجه، یک قطعه اردک سرحنایی، یک قطعه کبوتر صحرایی، هشت قطعه انواع اردک و تعدادی پرنده غیربومی را کشف وضبط کردند و متخلف نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان گفت: این پرندگان مهاجر از شرق استان مازندران به شهرستان جویبار انتقال داده شد تا به استان اصفهان منتقل شوند که ماموران یگان حفاظت محیط زیست جویبار این باند را شناسایی و متخلفین را دستگیر کردند.

گفتنی است، این پرندگان پس از معاینه اولیه و اطمینان ازسلامتی درطبیعت رهاسازی می‌شوند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول