اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور جهادی در عرصه‌های مدیریتی انقلاب اسلامی ویژگی بارز استاد پرورش

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه یکی از نکات قابل توجه در شخصیت استاد پرورش، حضور جهادی ایشان در عرصه‌های مدیریتی انقلاب اسلامی بود، گفت:یکی از برکات حضور استاد پرورش، تربیت شاگردانی است که در مکتب ایشان حضور داشتند و در حال حاضر در جایگاه‌های مهمی قرار دارند.

حضور جهادی در عرصه‌های مدیریتی انقلاب اسلامی ویژگی بارز استاد پرورش

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پیام رهبر انقلاب در پی رحلت استاد پرورش اظهار داشت: یکی از نکات قابل توجه در شخصیت استاد پرورش، حضور جهادی ایشان در عرصه‌های مدیریتی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به حضور مرحوم پرورش در وزارت آموزش و پرورش افزود: شاید ایشان در مقام یک معلم و استاد در حوزه آموزش و پرورش مشغول به کار بودند اما  زمانی که در مسند وزارت قرار گرفتند، اندیشه‌هایشان اتفاقات خوبی را رقم زد.

مهروی‌پور در خصوص حضور استاد پرورش در مسند بررسی قانون اساسی یادآور شد: زمانی که ایشان در سنگر تصویب قانون اساسی بودند با حضور مؤثرشان توانستند اتفاقات خوبی را در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است، رقم بزنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: استاد پرورش از خبرگان قانون اساسی بودند اما از سمتی وقتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بودند در بعد قانون‌گذاری و نظارت اتفاقات خوبی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه در کنار تمام فعالیت‌های اجرایی، انقلابی و جهادی استاد پرورش می‌توانیم به مقام معنوی ایشان نیز اشاره کنیم، خاطرنشان کرد: استاد پرورش در زمان حیات خود با علما و صلحا در ارتباط بودند و در این موارد نیز به مراتب بالایی دست یافتند و در همین راستا پس از فوت ایشان شاهد پیام‌هایی از سمت علما در بیان جایگاه‌شان بودم.

مهروی‌پور در خصوص دستاوردهای حضور استاد پرورش در سطح استان اظهار کرد: یکی از برکات حضور استاد پرورش، تربیت شاگردانی است که در کلاس درس ایشان حضور داشتند و در حال حاضر در جایگاه‌های مهمی قرار دارند.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول