اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری اشرار مسلح مامورنما در کشور/ 6 کیلو طلای مسروقه کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: سارقان به عنف طلا و جواهرات تحت پوشش مأمور طی عملیاتی ضربتی دستگیر و از مخفیگاه آنان ۶ کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد.

دستگیری اشرار مسلح مامورنما در کشور/ 6 کیلو طلای مسروقه کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات تحت پوشش مأمور درشهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح سابقه دار را شناسایی و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار جعفری اظهارداشت: اعضای این باند که تحت پیگرد قضائی قرار داشتند دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت های مسلحانه و بعنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر و … هستند.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم طلاجات مسروقه متعلق به مال باخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، ۴ دستگاه بی سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، ۶۰ عددفشنگ جنگی کلاش، ۶۲ عددفشنگ برنو، ۵۵ فشنگ ساچمه زنی، ۴ دستگاه دوربین دید در شب کشف و ۴ دستگاه خودروی سواری متعلق به این باند نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان عنوان کرد: متهمان به پلیس آگاهی استان انتقال که در بازجویی های اولیه پس از مواجه با دلایل و مستندات متقن و قوی به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست جهت پیشگیری از وقوع سرقت نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی منازل و استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر توجه و جدیت لازم داشته باشند و در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول