اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی توسط جامعه اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد

به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و قرارگاه جهادی شهید دقایقی، اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی در شهر قنوات و حومه برگزار شد.

اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی توسط جامعه اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و قرارگاه جهادی شهید دقایقی اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی در شهر قنوات و حومه برگزار شد.

بر این اساس جامعه هدف این اردو، بیش از ۷۰ دانش آموز متوسط دوم بود که به صورت منسجم و هدفمند در کلاس های آموزشی نحوه صحیح مطالعه، مشاوره کنکوری و انگیزشی شرکت کردند.

دانشجویان دانشکدگان فارابی در خلال اردو، بیش از ۲۰۰ جلد کتاب فرهنگی و کمک آموزشی که در فراخوان های متعدد جمع آوری شده بود، جهت استفاده عموم به مدارس این شهر اهدا نمودند و طی مراسمی از دانش آموزان نخبه علمی و پرورشی شهر تقدیر به عمل آوردند.

گفتنی است  حمید زارع ریاست دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به همراه مسئولین محترم شهر قنوات از جمله امام جمعه، رئیس شورای شهر و شهردار ضمن حضور در میان جهادگران و شنیدن مطالبات ایشان در راستای توسعه سطح علمی و فرهنگی شهر قنوات و حومه آن، از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تکریم و تجلیل نمودند.

جانشین قرارگاه جهادی جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی در ضمن جلسه نقد و بررسی اردو و رشد تشکیلاتی اظهار داشت: یکی از مولفه‌های پیشرفت و رشد در دانشگاه می‌تواند همین کارهای جهادی باشد. هر دانشجویی در این برنامه‌ها می‌تواند امیدآفرین و مثمر ثمر واقع شود‌. در این اردو نیاز به جهاد تبیین کاملا احساس می‌شد و امید داریم این اردو ها با تداوم و گسترش هر چه بیشتر قدمی برای حل مشکلات جامعه باشد.

وی افزود: در این اردو آنچه که بیش از همه در حل مشکلات دانش‌آموزان به چشم میخورد، مطرح نکردن مسائل و عدم گفتگو برای حل مشکلاتشان بود. جوانان و نوجوانان نباید احساس کنند که شنونده‌ای برای سخنانشان وجود ندارد بلکه اطرافیان آنها شنونده و دغدغه‌مند آنها هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول