اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آخرین وضعیت جاده‌های پایتخت/ تردد در آزادراه تهران_ شمال فقط با زنجیر چرخ

رئیس پلیس راه پایتخت ضمن تشریح آخرین وضعیت جاده‌های تهران بزرگ از لزوم تجهیز به زنجیر چرخ برای تردد در آزادراه تهران_شمال خبر داد.

آخرین وضعیت جاده‌های پایتخت/ تردد در آزادراه تهران_ شمال فقط با زنجیر چرخ

سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راه  راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی معابر آزادراهی تهران بزرگ اظهار داشت: در محورهای شمالی پایتخت همچون آزادراه تهران_ شمال، شمیرانات ، دیزین و لشکرک بارش برف و در معابر جنوبی پایتخت همچون آزادراه های تهران_ قم، ساوه و امام رضا(ع) با بارش باران مواجه بودیم.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: با همکاری عوامل راهداری سطح آزاد راه تهران-شمال تاکنون سه مرحله پاکسازی و برف‌روبی شده است اما با توجه به لغزندگی سطح معابر تردد رانندگان در این محور فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: با توجه به احتمال ادامه بارش و همچنین لغزندگی سطح معابر رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز حرکت کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ خادم با بیان اینکه هیچ محوری در سطح فرماندهی پلیس راه تهران بزرگ مسدود نیست از آماده باش و استقرار ماموران پلیس راه و همچنین عوامل راهداری برای تسهیل در تردد شهروندان و همچنین برف روبی معابر خبر داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول