اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز و تردد برقرار است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و فقط تردد خودروها در گردنه‌های شهرستان مهاباد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز و تردد برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و فقط تردد خودروها در گردنه‌های شهرستان مهاباد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: از بامداد امروز بارش برف در نقاط مختلف استان به‌ویژه مناطق مرتفع و کوهستانی و گردنه‌های شهرستان مهاباد آغاز شده و به دلیل لغزندگی، تردد وسایل نقلیه در این مسیرها بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

آرامون گفت: در دیگر محورهای استان نیز به دلیل بارش باران و مه غلیظ دید افقی به کمتر از ۲۰ متر کاهش یافته و رانندگان مجبورند برای تردد بهتر چراغ خودروها را روشن کرده و با سرعت کم و احتیاط کامل حرکت کنند.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همچنین با توجه به کاهش دید افقی و کاهش دما در محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه در گردنه‌ها، رانندگان از تردد غیرضروری در این محورها خودداری کرده و در صورت لزوم نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل و سپس اقدام به حرکت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول