اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اهالی هنر با «سفیر روایت» و تشییع شهید گمنام به چمران آمدند

بلوار چمران شیراز شاهد آیین هنری «سفیر روایت» شد و قرار است تا هنرمندان این کاروان در بلوار اتحاد و همچنین شهرستانهای خرامه، زرقان، بیضا، پاسارگاد و آباده نیز در میان اقشار مختلف مردم به هنرنمایی بپردازد.

اهالی هنر با «سفیر روایت» و تشییع شهید گمنام به چمران آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بلوار چمران شیراز شاهد آیین هنری «سفیر روایت» شد و قرار است تا هنرمندان این کاروان در بلوار اتحاد و همچنین شهرستانهای خرامه، زرقان، بیضا، پاسارگاد و آباده نیز در میان اقشار مختلف مردم به هنرنمایی بپردازد.

در این برنامه مراسمی ترکیبی شامل ارائه قطعات موسیقی، سرود، خاطره گویی از شهید سلیمانی شعر خوانی اجرای تئاتر و نقالی و برنامه های متنوع دیگر اجرا شد و ترکیبی از هنرمندان ملی و استانی اجرای این برنامه را برعهده داشتند و همچنین، «سفیر روایت» قرار است در شهرستانهای خرامه، زرقان، بیضا، پاسارگاد و آباده اجرا شود و در شهر شیراز نیز دو منطقه بلوار اتحاد و بلوار چمران با دو حال و هوای متفاوت در دو سمت شهر میزبان این رویداد بود که در پایان، مراسم تشییع شهید گمنام نیز بر دوش امت شهیدپرور شیراز برگزار شد. حضور کاروان روایت حبیب در استان فارس با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها مقارن است، از این رو یکی از محورهای اصلی مجموعه برنامه های این کاروان، موضوع سردار فاطمی است که با توجه به ارادت شهید سلیمانی به آن حضرت، جلوه ویژه‌ای به کارهای هنری و فعالیت های کاروان خواهد بخشید.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول