اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جشنواره «برفی دنا»، بزنگاه آزمون مدیران/ پای آبروی یک استان در میان است

قرار است ماه آینده جشنواره برفی در پیست اسکی کاکان برگزار شود؛ رویدادی که نیازمند پای کار آمدن همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای برگزاری آبرومند آن است و آوردگاهی برای سنجش عملکرد مدیران به شمار می‌آید.

جشنواره «برفی دنا»، بزنگاه آزمون مدیران/ پای آبروی یک استان در میان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ همایش‌ها و نمایشگاه‌ها نقش مهمی در معرفی یک نقطه و یک استان دارند به خصوص برای استان کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون معرفی آن به کشور به درستی انجام نشده و بسیاری از ظرفیت های این استان زرخیز برای مردم کل کشور ایران ناشناخته است.

در سالیان اخیر در هنگام برگزاری نمایشگاه ها و همایش‌ها شاهد کم کاری و کم لطفی بسیاری از دستگاه‌های اداری در این استان بوده ایم به گونه‌ای که در جشن بزرگی که در تابستان امسال توسط گردشگری در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار شد تعداد چشمگیری از مردم و مسافران و گردشگران در این جشن شرکت کردند اما به جز یکی دو دستگاه بقیه دستگاه‌ها پشت گردشگری را خالی کرده بودند.

به نحوی که تنها به گفته مدیرکل گردشگری کهکیلویه و بویراحمد شهرداری و امور عشایر به کمک این همایش بزرگ آمده بودند.

اما قرار است ماه آینده و در صورت بارش رحمت الهی از نوع بلورهای سفید و زیبای برف جشنواره برفی در پیست اسکی کاکان برگزار شود.

جشنواره ای که در صورت برگزاری آن جمعیت بسیار زیادی از خود استان و البته از استان های همجوار مانند فارس و خوزستان و بوشهر و البته تهران برای حضور در آن به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند آمد.

اولین نشست هم اندیشی جهت برگزاری جشنواره برفی دنا به ریاست معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

هر چند برخی از دستگاه‌های متولی مهم در این نشست شرکت نکرده بودند اما تصمیمات زیادی برای برگزاری این جشنواره گرفته شد که در صورت اجرای آنها شاهد برگزاری باشکوه جشنواره برفی دنا در اواخر دی ماه خواهیم بود.

آن‌گونه که معلوم است در راه برگزاری این جشنواره هنوز نواقص و کمبودهای بسیاری وجود دارد از جمله اینکه پیست‌کوپ به عنوان مهمترین وسیله برای آماده سازی پیست اسکی هنوز تعمیر نشده و نیاز به ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد.

همچنین موضوع پذیرایی از حاضرین در این جشنواره امری بسیار مهم است که باید مسئولان هر چه زودتر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

در نشستی که برگزار شد هیئت اسکی استان به عنوان یکی از عوامل مهم در این نشست حضور نداشت هیئتی که مسئولیت پیست اسکی دنا را برعهده دارد و باید آمادگی های لازم به فرماندهی این هیئت ورزشی انجام شود.

در این نشست همچنین به هر دلیل مسئولان پلیس راه استان نیز حضور نداشتند که شاید عدم حضور آنها به دلیل کج سلیقگی در دعوت از این دستگاه بسیار مهم برای برگزاری جشنواره برفی دنا بود چرا که یکی از معضلات و مشکلات در جاده دسترسی به پیست اسکی دنا مربوط به ترافیک و تردد بالای خودرو ها خواهد بود که در صورت عدم برنامه ریزی مشکلات بسیار زیادی برای برگزاری این جشنواره ایجاد خواهد کرد.

اما مسئولان و دستگاه‌های مختلف بدانند که تنها یک یا دو دستگاه نمی‌تواند به تنهایی چنین جشنواره بزرگی در دی ماه امسال برگزار کند و اگر همکاری و خرد جمعی سایر دستگاه‌های استانی نباشد، باز هم به مانند همیشه شاهد مشکلات عدیده و فراوانی در راه برگزاری چنین جشنواره‌هایی خواهیم بود.

به گزارش فارس، جشنواره برفی دنا اواخر دی‌ماه امسال در پیشت اسکی کاکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول