اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

ولایتی: مرحوم شیبانی هرگز در راه خدمت به مردم و نظام و انقلاب آرام نداشت

علی اکبر ولایتی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: مرحوم شیبانی هرگز در راه خدمت به مردم و نظام و انقلاب آرام نداشت.

ولایتی: مرحوم شیبانی هرگز در راه خدمت به مردم و نظام و انقلاب آرام نداشت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،علی اکبر ولایتی در پیامی، درگذشت عباس شیبانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: 

خبر درگذشت فرهیخته و سیاستمدار پاکدل و صمیمی مرحوم جناب آقای دکتر عباس شیبانی موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. مبارزات پیش و پس از  انقلاب، به ویژه تاسیس انجمن اسلامی پزشکان  و عضویت فعال حزب جمهوری اسلامی در حوزه پزشکی در معیت مرحوم شهید لواسانی و لبافی نژاد و فیاض بخش و اینجانب و اشتغال در مسئولیت‌های مختلف  از جمله عضویت در شورای انقلاب، وزارت کشاورزی، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، عضویت شورای شهر تهران منشاء خدمات  ماندگار و ارزشمند بود و هرگز در راه خدمت به مردم و نظام و انقلاب آرام نداشت. 

درگذشت این شخصیت ارجمند، متواضع و با اخلاق را به تمامی بازماندگان و ارادتمندان ایشان و به ویژه خانواده معزز تسلیت عرض می نمایم و از خدای بزرگ برای روح بلند ایشان رحمت و رضوان الهی مسالت دارم.

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نیز در پیامی، درگذشت عباس شیبانی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای عباس شیبانی که از مبارزان قدیمی نهضت انقلاب اسلامی و از یاران امام راحل و مقام معظم رهبری بودند و در مقاطع مهمی از تاریخ مبارزات مردم ایران حضور داشتند، مایه تأسف اینجانب شد. این مجاهد انقلابی که سابقه نمایندگی مجلس خبرگان قانون اساسی و ادوار مجلس شورای اسلامی را هم داشته است عمر با برکت خود را برای خدمت خالصانه به مردم طی کرد و اقدامات ارزشمندی در تاریخ کشور از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب درگذشت دکتر عباس شیبانی را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و ان شاالله خداوند متعال برای بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول