اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بارش برف و برودت هوا مدارس برخی شهرستان‌های اصفهان را تعطیل کرد

مسؤول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی برخی شهرستان‌ها تعطیل شد.

بارش برف و برودت هوا مدارس برخی شهرستان‌های اصفهان را تعطیل کرد

 جلال سلمانی مسؤول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دلیل بارش برف و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان بویین میاندشت،  فریدون‌شهر، چادگان، فریدن و سمیرم، خوانسار و تیران و کرون فردا شنبه ۳ دی ماه تعطیل است.

وی افزود: امتحانات نهایی در این شهرستان‌ها به قوت خود باقی است.

استقرار 450 تیم امدادی در 120 پایگاه امدادی و راهدارخانه 

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به ادامه بارش برف زمستانی در مناطق غرب و جنوب استان و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از لغزندگی معابر و تردد دانش‌آموزان در محورهای روستایی و شهری فردا شنبه سوم دی ماه مدارس شهرستان‌های فریدونشهر، بویین میاندشت، فریدن، چادگان، سمیرم، خوانسار و تیران وکرون تعطیل اعلام شد.

وی افزود: همزمان با شروع زمستان عوامل امدادی اداره راهداری، هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و عوامل خدمات شهری شهرداریها برای ارایه خدمات امداد زمستانی در محورهای جاده‌ای و روستایی، جاده‌ها و معابر شهری با تدارک امکانات، ماشین آلات برف‌روبی، تقویت انباهای پشتیبانی در قالب 450 تیم و در 120 پایگاه امدادی و راهدارخانه‌ها استقرار یافتند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول