اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آناصنعت بی‌مُهره باز هم باخت

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در هفته هجدهم لیگ‌ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم کراپ الوند شد.

آناصنعت بی‌مُهره باز هم باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز گذشته آغاز شده و امروز در ادامه دیدار‌ها تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم کراپ الوند ایرانیان شد. نماینده قم از 18 بازی با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم ایستاده است.

یکی از بحث‌ برانگیز‌ترین اتفاقات هفته هجدهم در این دیدار رخ داد؛ داور در نیمه اول امیر اربابی دروازه‌بان آناصنعت را در صحنه مشکوک برخورد توپ با دست خارج از محوطه جریمه اخراج کرد اما با مشورت کمک داور، تصمیمش را برگرداند.

فرهاد کشاورز سرمربی تیم آناصنعت تنها ۵ روز برای آماده کردن بازیکنان خود در این دیدار فرصت داشت؛ باید دید وی می‌تواند در ۸ هفته باقی‌مانده معجزه کرده و نماینده قم را در لیگ‌برتر حفظ کند.

نداشتن بازیکنان با تجربه و موثر یکی از مشکلات کادر فنی جدید در آناصنعت خواهد بود؛ تاکنون نماینده قم در این فصل از نبود کادرفنی با دانش و بازیکنان موثر رنج برد که با آمدن سرمربی و مربی جدید مشکل کادر فنی حل شده است اما همچنان دست کشاورز روی نیمکت بسته است، باید منتظر ماند و دید اسلحه پنهان وی چه‌کسی خواهد بود.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول