اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه موقت دزفول: سواد رسانه‌ای لازمه‌ی جهاد تبیین است

امام جمعه موقت دزفول گفت: همه ما در زمانی که جامعه مملو از فتنه و انحراف است مسوول انجام جهاد تبیین با بهره‌گیری از سواد رسانه‌ای هستیم.

امام جمعه موقت دزفول: سواد رسانه‌ای لازمه‌ی جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول اظهار کرد: فراگیری سواد رسانه‌ای لازمه‌ی جهاد تبیین است چرا که انحراف برخی جوانان در اتفاقات اخیر کشور به دلیل نداشتن سواد رسانه‌ای است.

وی گفت: استکبار نمی خواهد کشورهای زیر سلطه امنیت و آسایش داشته باشند البته این به معنای این نیست که کم کاری های کشور به ویژه در حوزه اقتصادی تذکر داده نشود.

امام جمعه موقت دزفول گفت: همه ما در زمانی که جامعه مملو از فتنه و انحراف است مسوول انجام جهاد تبیین هستیم.

وی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه تصریح کرد: روحیه جهادی در دفاع از نبوت و ولایت در اوج ناامیدی، استکبارستیزی در مقابل غاصبان و جهاد تبیین از ویژگی های بانوی ۲ عالم است.

وی افزود: زمانی که دشمن با رسانه‌های مختلف جنگ ترکیبی را علیه اسلام آغاز کرده بود، و با انتشار دروغ های فراوان ذهن مردم منحرف و فرقه های فراوانی ایجاد شده بود، حضرت زهرا (س) با جهاد تبیین به مبارزه با دشمن پرداخت .

امام جمعه موقت دزفول همچنین گفت: کار دشمن ایجاد تفرقه و تجزیه طلبی است و چنین اقداماتی را در کشورهایی مانند لیبی و عراق به عینه مشاهده کردیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول