اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دیدار تشکل‌های نیمه دولتی و نماینده روسیه با هیات مدیره سازمان نصر

جمعی از شرکت‌های نرم افزاری، تشکل‌های نیمه دولتی حوزه کسب و کارهای دیجیتال و نماینده دولت روسیه که به ایران سفر کرده بودند، به دعوت قنبریان، رئیس هیأت مدیره سازمان نصر البرز با هیأت مذاکره کننده این سازمان دیدار کردند.

دیدار تشکل‌های نیمه دولتی و نماینده روسیه با هیات مدیره سازمان نصر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جمعی از شرکت‌های نرم افزاری، تشکل‌های نیمه دولتی حوزه کسب و کارهای دیجیتال و نماینده دولت روسیه که به ایران سفر کرده بودند، به دعوت قنبریان، رئیس هیأت مدیره سازمان نصر البرز با هیأت مذاکره کننده این سازمان دیدار کردند.

در این دیدار طرفین مذاکره ضمن تاکید بر باز بودن فضای همکاری، امکانات و شرایط موجود را بررسی کردند. همچنین دبیر سازمان نصر البرز از نماینده دولت روسیه دعوت کرد تا نمایشگاه مشترک فعالان حوزه فناوری اطلاعات دو کشور در شهر کرج برپا شود.

نماینده اتاق ایران و روسیه نیز ضمن خرسندی از پیشنهاد ارائه شده بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

شروین سوری همچنین با معرفی ظرفیت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز، توانمندی‌های شرکت‌ها، اشخاص حقیقی و همچنین استارتاپ های فناورانه البرز را به میهمانان ارائه نمود و بر آمادگی این اکوسیستم برای حضور در بازارهای بین المللی تاکید نمود.

دبیر نصر البرز سیاست‌های سازمان نظام صنفی را به جهت توسعه کسب و کار، ایجاد مهاجرت معکوس و همچنین توانمند سازی متخصصین حوزه فاوا را برای مخاطبین تبیین نمود.

در این دیدار دوستانه برنامه ریزی برای بازدید از شرکت‌های عضو سازمان نصر البرز توسط هیأت روسی و بازدید هیئت ایرانی نصر البرز از شرکت‌های مسکو و همچنین شرکت در رویداد و نمایشگاه مسکو در دستور کار سازمان نصر البرز قرار گرفت. همچنین تمایل طرف روسی جهت استفاده از پتانسیل های نرم افزاری شرکت‌های نصر البرز اعلام شد.

حضور بعدی هیأت روسی در ایران پس از سال نوی میلادی خواهد بود و شرکت‌ها می توانند تا آن زمان خدمات قابل ارائه خود را به جهت ارائه به زبان انگلیسی یا روسی آماده نمایند. در ادامه نتیجه مذاکرات صورت گرفته به سمع و نظر عزیزان خواهد رسید.

پایان پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول