اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی توسط بسیج امام حسین(ع) اصفهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان گفت: این ناحیه اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در قالب طرح یلدای فاطمی کرده است.

توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی توسط بسیج امام حسین(ع) اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط‌عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان، محسن حاجی‌عرب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان اظهار داشت: بسیج ماموریت‌های متنوعی را در بازه‌های مختلف انجام می‌دهد که از جمله آن می‌توان به مباحث دینی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی، دفاعی، جهادی و ... اشاره کرد.

وی با یادآوری اینکه یکی از برنامه‌های بسیج ناحیه امام حسین(ع) کمک به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی است، افزود: در همین راستا این ناحیه مقاومت اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در قالب طرح یلدای فاطمی کرده است.

حاجی‌عرب یادآور شد: این بسته‌ها شامل میوه، آجیل، مرغ و برنج است که به‌مناسبت فرارسیدن شب یلدا باحفظ شأن و حرمت افراد، بین نیازمندان این منطقه توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان در خصوص نحوه شناسایی افراد نیازمند گفت: از زمان شیوع کرونا در هر محله قرارگاهی تحت عنوان محلات اسلامی تشکیل شد که محل مناسبی برای شناسایی محرومان هر محله است و توزیع اقلام از این طریق انجام می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول