اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بیش از ۷۰۰۰میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری تنها با اجرای ۲ پروژه

فرماندارتنکابن گفت: بیش از ۷هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در غرب مازندران تنها با اجرای دو پروژه وجود دارد.

بیش از ۷۰۰۰میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری  تنها با اجرای ۲ پروژه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مظاهر معافی فرماندار تنکابن امروز در سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران با محوریت غرب استان (شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد) به میزبانی شهرستان تنکابن، اظهار کرد: در این شهرستان تلاش شده تا حوزه گردشگری را با بخش کشاورزی سنتی ادغام کنیم که با این راهبرد نیز بسته‌های ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی افزود: باید ارتباط سرمایه‌گذار، سرمایه‌پذیر و بازار مالی طوری برقرار شود که محصول مدنظر در مسیر رشد تعالی اقتصادی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار تنکابن با تاکید بر اینکه باید بستر و ریل سرمایه‌گذاری به نحو شایسته ایجاد شود، خاطرنشان کرد: با در این راستا با تصویب قوانین سهل و آسان در حوزه سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران می‌توانند با طیب خاطر در فضای امن سرمایه‌گذاری کنند تا از این ظرفیت بهره‌مند شویم.

معافی با اشاره به شناسایی ۳۳ فرصت سرمایه گذاری در شهرستان تنکابن، تصریح کرد: بیش از ۷هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در غرب مازندران تنها با اجرای دو پروژه وجود دارد.

وی با اعلام اینکه برخورداری از ظرفیت‌های جنگل، دریا، جلگه و طبیعت بسیار زیبا بستری مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری است، اضافه کرد: با ایجاد تسهیلات لازم باید زمینه لازم برای سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ایجاد کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول