اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حضور هنرمندان سمنانی در نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان مازندران

هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان در نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های بانوان و خانواده استان مازندران حضور یافتند.

حضور هنرمندان سمنانی در نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان در نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های بانوان و خانواده استان مازندران شرکت کردند.

هشت هنرمند استان سمنان در این نمایشگاه با عنوان «چله شو» شرکت داشته و زمینه معرفی و فروش تولیدات صنایع‌دستی استان را در رشته‌های مختلف فراهم کردند.

این نمایشگاه تا دوم دی‌ماه امسال و به مناسبت شب یلدا با حضور کارآفرینان برتر کشوری در مرکز نمایشگاهی نیاوران شهرستان ساری در حال برگزاری است.

سمانه سلطانی‌پور، سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با قدردانی از حمایت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری‌های سمنان و مازندران در زمینه فراهم کردن شرایط حضور هنرمندان صنایع‌دستی در این نمایشگاه بیان کرد: حضور در نمایشگاه‌ها، یکی از راه‌های معرفی، فروش و بازاریابی تولیدات هنرمندان است.

وی ادامه داد: هنرمندان صنایع‌دستی استان در رشته‌های دست‌بافته‌های سنتی، سراجی سنتی، سفال و سرامیک، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، رودوزی‌های الحاقی، چاپ قلمکار، چادرشب‌بافی و صنایع‌دستی چوبی در این نمایشگاه شرکت دارند.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول