اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت است

معاون خدمات شهری و رییس ستاد بحران شهرداری شهرکرد با اشاره به آغاز بارش‌های زمستانه از اول دی‌ماه، گفت: باتوجه به اینکه در فصل برگزاری امتحانات مدارس هستیم، بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت قرار دارد.

بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا محمدیان عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شهرکرد با موضوع جلوگیری از آبگرفتگی و لغزندگی احتمالی در سطح شهر به دنبال بارش‌های زمستان گفت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان در زمان بارندگی تمامی نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حالت آماده باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری و رییس ستاد بحران شهرداری شهرکرد افزود: با توجه به شروع فصل زمستان تمامی مسیل‌ها و کانال‌ها نظافت شده اما در صورت گرفتگی معابر و جوی و جداول در اسرع وقت نسبت به بازگشایی مسیر اقدمات لازم صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه در صورت بارش برف شن و نمک کافی آماده است و نسبت به بازگشایی مسیرها براساس اولویت اقدامات لازم صورت می‌پذیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل برگزاری امتحانات مدارس هستیم لذا بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت قرار دارد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در ادامه این جلسه گفت: با شروع فصل زمستان و بارش برف و باران امکان اجرا و یا ادامه پروژه‌های عمرانی وجود ندارد اما در صدد هستیم تا با بهبود شرایط جوی عملیات اجرایی از سرگرفته شود. 

شهروندان مصالح ساختمانی را از معابر و خیابان جمع‌آوری کنند

عبدالصادق نجفی ادامه داد: شهروندان مصالح ساختمانی خود را از معابر و خیابان‌ها جمع‌آوری کنند تا در صورت افزایش شدت بارش‌ها امکان هدایت آب‌های سطحی وجود داشته باشد و از سرزیر شدن در معابر جلوگیری شود.

گفتنی‌است، هواشناسی چهارمحال و بختیاری هشداری را مبنی‌بر آغاز فعالیت سامانه بارشی از  اواسط روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده صادر کرده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول