اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نماینده وزیر بهداشت: ساخت بیمارستان جدید تایباد در اولویت قرار دارد

نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ساخت بیمارستان جدید در تایباد در اولویت و دستور کار قرار دارد.

نماینده وزیر بهداشت: ساخت بیمارستان جدید تایباد در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، ابراهیم گلمکانی در حاشیه سفر به تایباد اظهار کرد: اکنون بیمارستان فعلی این شهرستان در ارائه خدمات درمانی به مردم با مشکل مواجه است و ساخت بیمارستان جدید در اولویت و دستور کار قرار دارد.

نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بیمارستان به عنوان اصلی ترین زیرساخت بهداشتی جامعه می بایست در خور شان مردم باشد و مسئولان اجرایی شهرستان و نماینده مجلس باید برای اختصاص اعتبار ملی پروژه جدید بیمارستان تایباد پیگیری کنند.

وی ادامه داد: این وزارتخانه در صدد است تا به این پروژه سرعت دهد و ساخت بیمارستان جدید در طی ۲ سال بهترین اقدام است.

گلمکانی افزود: منابع اعتباری دولت هم محدود است؛ اما باید خدمت‌رسانی به مردم را انجام داد و ظرفیت خیرین سلامت برای تکمیل و تجهیز مراکز درمانی نیز استفاده کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: با ساخت بیمارستان جدید تایباد، این منطقه می تواند در حوزه گردشگری سلامت و توریست‌درمانی با توجه به نزدیکی به کشور افغانستان نقش ایفا کند و بخشی از رنج مردم مسلمان این کشور را التیام بخشد.

نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به خدمات بهداشتی در مرز دوغارون تصریح کرد: در طرح جامع این پایانه مرزی، پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی دوغارون تایباد جانمایی شده است و با استانداردهای مدنظر وزارت بهداشت و مجهزتر از قبل راه اندازی می شود.

وی همچنین اذعان کرد: بخش میانولایت تایباد به مرکزیت شهر مشهدریزه با جمعیت ۴۰ هزار نفری هنوز به مرحله ای از تکامل امکانات بهداشتی نرسیده و مرکز خدمات جامع سلامت این شهر هم نیازهای مردم را برطرف نمی کند.

گلمکانی اضافه کرد: این منطقه از تایباد باید آزمایشگاه تشخیصی مجهز و تعداد کافی آمبولانس داشته باشد که برای رفع آنها به کمک های خیرین احتیاج است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مربوطه تایباد در این بازدید مشخص شد و به وزیر بهداشت منتقل می شود تا منشا تحول در امکانات درمانی و زیرساخت های بهداشتی این شهرستان مرزی باشد.

بازدید از بیمارستان خاتم الانبیا(ص)، زمین محل ساخت بیمارستان جدید، پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی دوغارون، مراکز خدمات جامع سلامت شهری مشهدریزه و مجتمع درمانی مجمع خیرین سلامت از برنامه های سفر نماینده وزیر بهداشت به تایباد بودند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول