اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

از تونل یاسوج به سی‌سخت چه خبر؟+تصویر و فیلم

سی سخت، پروژه ساخت و احداث تونل های جاده سی سخت به یاسوج با پیشرفت فیزیکی ۳۵درصدی در حال پیش روی است

از تونل یاسوج به سی‌سخت چه خبر؟+تصویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، پروژه ساخت و احداث تونل های جاده سی سخت به یاسوج با پیشرفت فیزیکی ۳۵درصدی در حال پیشروی است.

نجمی معاونت پروژه تونل سی سخت به یاسوج در گفت و گو با فارس گفت: کار فرمای پروژه تونل سی سخت به یاسوج اداره کل راه و شهر سازی استان کهگیلویه و بویراحمد است که شرکت مهندسین جامع کار سپاهان  مشاور این پروژه و شرکت مهندسی و ساختمان شمس عمران وابسته به وزارت دفاع پیمانکار این پروژه است.

وی گفت: پروژه از سمت یاسوج به سی سخت تقریبا به طول ۱۳۰متر حفاری شده است و در سمت دیگر آن نزدیک به ۳۰متر حفاری انجام شده است که شرکت شمس عمران عملیات ساخت تونل رفت را برعهده دارد و شرکت جهاد نصر هم عملیات ساخت تونل برگشت را انجام می دهد.

نجمی ضمن عذرخواهی از مردم جهت معطل ماندن  در ورودی تونل جهت عملیات خاکبرداری گفت: شرکت ما در دو شیفت روز و شب با مجموع ۳۰ نفر نیروی کاری در حال کار کردن هستند که اگر مشکلی پیش نیاید تا یک سال و نیم آینده تونل ها به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول