اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اداره راه و شهرسازی نیشابور

رئیس اداره راه و شهر سازی از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اداره راه و شهرسازی نیشابور برای ساخت و بهسازی راه‌های روستایی نیشابور خبر داد.

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اداره راه و شهرسازی نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مجید مفیدی‌فر ظهر امروز در نشست خبری که در محل سالن جلسات اداره راه و شهرسازی نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اداره راه و شهرسازی نیشابور اختصاص یافت که در حال برآورد پروژه‌ها و اجرای مناقصه هستیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور ادامه داد: با توجه به اینکه  سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان اعتبار داشتیم و در سال جاری هم تنها ۳ میلیارد و ۵۰۰ تومان برای ساخت راه‌های روستایی اختصاص اعتبار داشتیم، اختصاص ۴۹۶ میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی اتفاق بسیار خوبی برای ساخت و بهسازی راه‌های روستایی نیشابور است.

مفیدی‌فر تشریح کرد: ۴۳۶ میلیارد تومان قرارداد با پیمانکاران برای ساخت راه‌های اصلی و شریانی نیشابور بسته شده است که روکش راههای اصلی شریانی نیشابور به سبزوار و نیشابور به مشهد و جاده کاشمر، جاده تربت حیدریه و ۱۷ کیلومتر از راههای روستایی را شامل می‌شود. 

برخورداری ۹۵ درصد روستاهای بالای ۵۰ خانوار نیشابور از آسفالت 

وی با ذکر این نکته که شاخص راه‌های روستایی در نیشابور با استان خراسان‌رضوی یکسان است، اذعان کرد:  ۹۵درصد شاخص راههای روستایی بالای ۵۰ خانوار از آسفالت برخوردار هستند و شاخص‌های استانی ما هم‌ردیف با مشهد ‌است اما با توجه به کیلومتر زیاد راه‌های روستایی و شهر نیشابور که بیشترین راه‌ها را بعد از مشهد در سطح استان خراسان‌رضوی داریم، هنوز هم کاستی‌هایی است که باید با جذب اعتبارات مناسب به استانداردهای لازم جاده‌‌ای برسیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول